/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Flyttefirmaet Mini Trans
Fra : JanChris
Vist : 1372 gange
200 point
Dato : 23-08-05 10:54

Hej

Min far skal snart flytte fra København til Aalborg. I den forbindelse har vi indhentet tilbud fra siden www.flyttetilbud.dk. Langt det billigste tilbud (3000 kr.) kommer fra en Danni, der repræsenterer firmaet Mini Trans. Er der nogen, der kender det og ved, om det er seriøst og pålideligt?

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 210 point
Dato : 23-08-05 10:57

Mini Trans er såmænd pålidelige nok. Ingen fejl på det. Det lyder bare utroligt billigt...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 10:59

vær lige opmærksom på om det kun er med en mand - og i muligvis har brug for to

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 23-08-05 11:00

Hej - jeg kender ikke firmaet - men bare lige en tanke:
Det er vaerd at undersoege om der kan vaere en besparelse i at flytte selv. (Det afhaenger selvfolgelig af hvor mange ting vi snakker om!)
Jeg har engang flyttet, hvor jeg lejede en varevogn og ordnede det selv.
Pris: 700 kr. (hertil skal I selvfolgelig laegge bro-penge og benzin - men det er da stadig billigere end 3000 kr.)

Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 23-08-05 11:01

det kan jo være fordi de samme dag skal hente noget i Aalborg! - så hellere give et billigt tilbud og få noget med - end at køre tom den ene vej ....

th

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 23-08-05 11:03

Thorkil1> Det er rigtigt.... Det kunne godt være en logisk forklaring. Tak.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-05 11:05

Hvis det bliver til du selv vil klarer flytningen, vil jeg på det kraftigste fraråde dig at leje lastbiler e.lign ved Euro Car, sidste år hjalp jeg nogle venner med at flytte, vi sad to mand i flyttevognen, men næsten alt indboet, da vi blev stoppet af politiet..... vi fik klippet pladerne på stedet- noget vi har grinet temmelig meget af bagefter, men bestemt ikke da vi holdt der - så når/hvis du lejer, så bed om synsrapport e.lign hvor du kan se at lastbilen er ok

Kommentar
Fra : 888

Dato : 23-08-05 11:30

Har du tjekket om prisen er incl. bro, moms og div. afgifter/tillæg? Og som de andre siger, så er det muligt det kun er for én mand på bilen... Synes også du lige skal tjekke op på at han nu oz er fra mini trans...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-08-05 11:33

Mini Trans er seriøst nok. Jeg har tidligere benyttet det.

Du kan læse om Mini Trans her

http://www.minitrans.dk/index.php?menu=5

Hilsen ans

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 23-08-05 11:57

Enig ans.

Men hvis du kigger på http://www.minitrans.dk/index.php?menu=8&sub=1&detail=yes&id=36 bliver det også hurtigt noget dyrere end 3.000,- for en flytning København-Aalborg...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 23-08-05 12:02

Retter lige min kommentar, for kan af http://www.minitrans.dk/index.php?menu=beregn se at en flytning fra postnr. 2000 til 9000 ender i området 3.000-3300,- så det er en ganske reel pris. De er faktisk billige, og har gode biler.

God flytning, Jan.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-08-05 12:10

Citat
Prisen er kun vejledende og ex. moms, og broafgift samt eventuel udgift til færge, og gældende for varetransport og ikke flytning.

Den side havde jeg også været på, men det gælder ikke for flytning.

Men hvis JanChris har fået et tilbud på 3.000 kr, så er det meget billigt.

Kommentar
Fra : JanChris

Dato : 24-08-05 09:04

Tak for de glimrende kommentarer, jeg er blevet meget klogere nu.
Tilbuddet er, har jeg fundet ud af, helt reelt (de 3000 kr. er alt inklusive) og, ikke mindst på grund af de høje benzinpriser, billigere, end hvis vi selv skulle foretage flytningen. Det er nu ikke sikkert, vi accepterer det alligevel, men det har andre grunde.

Godkendelse af svar
Fra : JanChris

Dato : 24-08-05 09:05

Tak for svaret h_blunck.