/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu.dk - langsomt lort!
Fra : epidedymittis
Vist : 487 gange
7 point
Dato : 22-08-05 23:26

Jeg har gennem længere tid været meget irriteret over kandu.dk sommetider er USANDSYNLIGT langsom, og træg. Det er røv-irriterende, når man har skrevet et godt indlæg, som går til spilde, fordi SIDEN IKKE KUNNE FINDES o.l.

Er det KUN mig der har det på denne måde? Er der ikke en eller anden admin der kan gøre ET ELLER ANDET ved det?

TAK!

Kommentar
Fra : Vindrue

Dato : 22-08-05 23:31

Endelig en der tog dette probelm op...ellers havde jeg selv gjort det. Det er ofte sket at jeg helt har droppet at foretage mig noget på kandu.dk, da min tålmodighed simpelthen er brugt op. DER MÅ DA KUNNE GØRES NOGET? Eller skal man virkelig gå i køkkenet og bage 90 boller imens den ønskede side popper frem?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-08-05 23:31

Husk at markere og kopiere dine indlæg inden du sender. På denne måde bliver du nok knap så irriteret

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-05 23:31

Der er ikke nogen anden admin., der kan gøre noget ved det.

Men du er jo ikke den eneste, der til tider får det langsomt.

Tålmodighed, tålmodighed og tålmodighed.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-05 23:33

Tjaeee epidedymittis, sån er Kandu bare. Teamet lover og lover, men der sker ikke en skid.

Et råd... Hvis du skriver det i et word dokument, og derefter kopierer det over på Kandu, så kan du undgå den ærgelse.. Kanduteamet skal du vist ikke satse på *LOOOL*

Klumme

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 22-08-05 23:34

Det er et dagligt problem, man må lære at leve med når man er her- desværre

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-05 23:35

Pst.. så kan du samtidig lave stavekontrol, så du ikke får en eller anden narrøv i hovedet, hvis du skulle komme til at stave forkert LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-05 23:36

Emnet har været "oppe" og vende i så lang tid, som jeg har været bruger.

Vindrue, du kunne jo skrive til kandu om problemet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-08-05 23:37

epidedymittis du skal da ikke lade dig irritere - husk på at vi er her helt frivilligt, så jeg plejer bare at lukke ned for kandu når det er for langsomt og erfaringen har lært mig, at kopiere alt hvad jeg skriver inden det sendes.

Fortsat god aften

//bentjuul

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-08-05 23:42

Det kan da ikke være rigtigt, at man skal sidde og vente, vente OG vente, og som Vindrue siger bage 90 boller, mens man håber på at siden 98365349 timer senere er klar!? Det er da uholdbart! Jeg nægter at åbne word, eller andet program for at kunne skrive mine indlæg til kandu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-08-05 23:45

Kandu har svaret på spørgsmålet. Svaret er at andre søgemaskiner af og til går ind og søger på Kandu's server og disse bruger så meget af serverens energi, at der ikke er ret meget tilbage til vi brugere. Kandu siger også at de mener problemet bliver løst når det nye Kandu-system og de nye Server-systemer kommer op at køre, i disse nye server-systemer skulle man kunne begrænse disse udefrakommende søgninger til et minimum så det er DEM der bliver langsomme og IKKE Kandu-systemet. Vi må vel bare leve i håbet. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-08-05 23:48

Kandu har svaret på spørgsmålet ????? HE-HE

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-08-05 23:48

Hvor har du det fra Arne? HVORNÅR har dette "Kandu-team" tænkt sig at gøre noget ved sagen?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-08-05 23:52

epidedymittis - Ja det ved de ikke selv, de HÅBER og tror at det sker snart. Men det er vi jo mange der gør.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-08-05 23:53

- Arne? HVOR har du det fra?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-08-05 23:54

Og det har de lovet og håbet i flere år--men håbet er jo også lysegrønt he-he

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-08-05 23:56

Hvor har jeg det fra? En Kandu'er har sendt en email til Teamet og fået svar. Dette har hun så videresendt i en tråd. Husker ikke hvilken og er egentligt også ligeglad. Kandu er en gratis-side så jeg synes ikke at det er rimeligt at fyre alt det brok af.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-08-05 23:59

Selvfølgelig er der da plads til brok? Er brok måske ikke en del af smalltalk? Hvis du ikke kan klare det, Arne, hvorfor har du så valgt at blande dig i DENNE tråd?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 17 point
Dato : 23-08-05 00:00

Citat
Vi takker mange gange for at du tilbyder din hjælp omkring dette problem. Vores programmører er på sagen, og skulle eftersigende snart være færdig med den nye version af Kandu.dk. Hastighedsproblemet på kandu.dk, skyldes at vi til tider har 3-4 søgemaskiner på systemet af gangen disse søgemaskiner, er temmelig egoistiske da de hver især sagtens kan optage 300-400 tråde, samtidig med at der er 200-300 brugere som også gerne vil igennem til systemet, og dette kan vores maskiner desværre ikke altid håndtere, og laver ”timeout” fejl på nogle af de forbindelser som er i gang.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 00:01

Guuud er du der arne??

Der er en masse der gerne vil tale med dig her http://www.kandu.dk/dk/spg/72711

Det kan jo være at du har noget at sige til dit svinske angreb på tyfoon, men du tør måske ikke.....

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 23-08-05 00:02

Af hjertet tak!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-08-05 00:02

Citat
Kandu er en gratis-side så jeg synes ikke at det er rimeligt at fyre alt det brok af.

Er du holdt op med at skrive til kandu, arne.jakobsen?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-05 00:03

Så så..Ikke tirre arne - han får sq bare tynd mave

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-08-05 00:04

Er du holdt op med at skrive til kandu, arne.jakobsen?
skulle ikke have været med i citatet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 00:06

Gratis og gratis. Sån rent pekuniært ja, men at skulle døje med arne jakobsens ondskabsfuldheder og svinske angreb på andre brugere er en høj pris at betale. Håber sandelig at Teamet snart sætter prisen ned LOOOL

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 23-08-05 00:07

Arne har svinet en ordblind handicappet med stokke og rulator... Det er IKKE okay!

http://www.kandu.dk/dk/spg/72711

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 00:08

Tynd mave og tyndt slips..... ja det passer jo til intellektet, som osse må siges at være tyndt lool

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 00:09

Arrrrne.... hvor blev du dog af????????????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-08-05 00:29

epidedymittis -> Hvis idioten havde været ordblind handicappet stokke og rollatorbruger, var han heller ikke blevet inviteret til at skulle optræde i Hvide strømpebukser i en teater-forestilling. Og hans egen påstand om at være Universitetsuddannet er også en omgang vrøvl. Hvis man er SÅ dum at man ikke selv kan finde ud af at købe et par hvide strømpebukser, er man heller ikke universitetsuddannet. Men der er mange Kandu'er der i DEN grad snopper nedad at det er helt sygeligt. Undlad dog at svare på den slags åbenlyst syge spørgsmål. Hvad pokker har hvide strømbukser med Seksualitet at gøre? P.S.: Jeg taler IKKE med eller til Klamme Klumme.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-08-05 00:32

Tak epidedymittis

arne.jakobsen vidste godt at det var mig, der havde skrevet til kandu og fået svar

At han så i dag synes at det er ligegyldigt st skrive til kandu, kan jo skyldes at kandu ikke mere svarer ham.

thyfoon har lukket sin tråd. Jeg er klar over at min kommentar blev accepteret.
Det er uacceptabelt, at han kan få lov til at blive ved med sine "overfald" på uskyldige brugere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-08-05 00:41

Åhh nu har armaronearne igen ikke fået opmærksomhed nok. Tror at du skal gå en tur med din egen rollator Patsy.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 00:41

Lille arne. Du staver jo forkert, du som er så god til stavning LOOL

Det hedder ikke "snopper", men "snobber".

Kommer fra engelsk, og betyder "Sine nobilitatis"... Without nobility (SNOB).
Ikke adelige elever, der blev indskrevet på de engelske kostskoler fik denne påskrift i protokollen. Så lærte du det lille arne. Bare sig til... Jeg kan lære dig meget lille arne, også at stave LOOL. Men indtil da, så hold dig fra fremmedord lille arne LOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 00:51

Ser du har lavet et fint tip. http://www.kandu.dk/dk/tip/12119

Skriv dog til CVH og spørg om han evt. kan hjælpe dig med din alvorlige psykiske lidelse, når det etablerede system nu øjnesynligt ikke rækker

Meeen det kræver selvfølgellig lidt sygdomserkendelse, så det glemmer vi bare lillearne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 00:53

Det kan være du kan få noget alternativt at smøre på LOOOOL

(Køb en spand med 5 kg. i) Du skal bruge meget

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-08-05 00:56

Citat
arne.jakobsen Dato : 23-08-05 00:29

epidedymittis -> Hvis idioten havde været ordblind handicappet stokke og rollatorbruger, var han heller ikke blevet inviteret til at skulle optræde i Hvide strømpebukser i en teater-forestilling. Og hans egen påstand om at være Universitetsuddannet er også en omgang vrøvl. Hvis man er SÅ dum at man ikke selv kan finde ud af at købe et par hvide strømpebukser, er man heller ikke universitetsuddannet. Men der er mange Kandu'er der i DEN grad snopper nedad at det er helt sygeligt. Undlad dog at svare på den slags åbenlyst syge spørgsmål. Hvad pokker har hvide strømbukser med Seksualitet at gøre? P.S.: Jeg taler IKKE med eller til Klamme Klumme

Hvor er det godt, at alle ikke er, som du er tudefjæs.
Du er sikkert blevet udelukket mange steder på grund af din opførelse.
Nu mangler brugerne på kandu kun, at du også bliver udelukket her.
Men jeg ser helst, at du bliver almindelig bruger

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 23-08-05 13:29

tsk tsk...