/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
nero
Fra : notatoy
Vist : 329 gange
100 point
Dato : 22-08-05 21:27

Når jeg har brændt noget i nero bliver det åbenbart gemt, og ligger og fylder på min harddisk. Hvordan finder jeg ud af hvor det bliver gemt? Så jeg kan slette det igen, og hvordan forhindrer jeg nero i at gemme alt jeg brænder?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-05 21:34

Det må jo komme et sted fra så enten ligger det i din pc i forvejen.
Eller du kopierer fra disk til disk.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-05 21:35

Den plejer nu at slette det igen, hvis du ikke specifikt beder den om at bevare det! Normalt gemmer den midlertidigt under dine lokale filers temp bibliotek!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-05 21:37

Under Filer og indstillinger i Nero kan du se under cache gem hvad stien hedder!

Kommentar
Fra : eln

Dato : 22-08-05 21:38

når jeg har brændt noget i nero , spørger den da altid om det skal gemmes??

mvh.eln

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-05 21:56

Det er ikke det du har brændt! Det er oplysninger om hvilke filer du har brændt så du hurtigt kan finde frem til dem igen, hvis det bliver nødvendigt!

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 22-08-05 22:00

Det optager over 30 GB på min harddisk. Hvordan finder jeg dem og får dem slettet? Kan ikke finde filer og indstillinger i nero.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-05 22:05

Hmm? Prøv at gå ind i Denne computer og C drevet! så gå ind under Documents and Settings og dit brugernavn > Lokale indstillinger\Temp
Og kig lige under din dokument mappe og se efter mapper der hedder hedder noget med Nero

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-05 22:06

Undrer mig hvordan du ved det optager 30 gb når du ikke kan finde mappen?

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 22-08-05 22:08

Nope. Der er ingenting. Ingen nero mapper, og har har været ikke og slette alt temp. både on og offline.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-05 22:10

Hvorfra ved du det fylder 30 gb på din harddisk?

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 22-08-05 22:11

Ok jeg retter det. Det fylder CA 30 GB. Jeg ved jo hvor meget jeg havde på min harddisk inden jeg startede. Derfor.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-05 22:11

Jeg tror ikke det har noget med nero at gøre.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-05 22:13

ER det dvd film du brænder?

Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 23-08-05 09:07

søg på filer i windows - og søg på filer eksempelvis over 500 mb - så får du en liste over alle store filer på computeren - med sti og adresse og det hele..... fin måde at få ryddet op i store filer...

thorkil

Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 23-08-05 09:09

- og det er rigtigt at nero gemmer IKKE store filer - eller filer der skal brændes. Nero gemmer kun stien til filerne. Ellers ville filer jo lægge på harddisken to gange - spild af plads. Det samme gælder videoredigeringsprogrammer og multimedieprogrammer. Disse programmer gemmer også kun stien til mediefilerne - og ikke selv filerne. Af samme grund : ellers ville mediefilerne skulle lægge flere steder på computeren - og harddisken ville sande til...