/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig form for overnatning i London
Fra : Sillepigen
Vist : 714 gange
50 point
Dato : 22-08-05 16:18

Hej!

Var i England denne sommer og forelskede mig i landet. Savner specielt London og ville rigtig gerne derover igen allerede i efterårsferien.
Jeg har fundet en rimelig billig måde at komme derover på.
Så mangler jeg "bare" at finde et sted at bo der.

Kan nogen svare på hvordan (og evt hvor) man bor billigst (eller bare billig)??
Jeg mener, er det motel, bed and breakfast, vandrehjem ect. hvad som helst, hvad er billigst?

Mvh Kathrine...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-05 16:26

http://www.dtf-travel.com/dtf/doc/default.asp dette selskab har vi brugt, det var rimelig billigt

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 22-08-05 16:49

Prøv www.bookings.dk, det har jeg prøvet.

Kommentar
Fra : vibse68

Dato : 22-08-05 17:19

Hejsa Sillepigen
hvis du er under 25 år, og gerne vil møde andre unge fra andre steder i verden, så er Piccadillyhotel nok det mest hotte Backpacker Hotel i London. du kan selv bestille plads over nettet og derved spare penge. Din rejse derover kan gøres billigt, hvis du vælger et lavpristilbud, feks. Maersk air´s small priser.
Du kan se på hjemmesiden om det er noget for dig.
http://www.piccadillyhotel.net/london-hostels-english/london-hostels-main.html

Iøvrigt er der jo også altid KFUM derover, det er også et rigtigt godt valg, hvis man gerne vil have lidt mere tryghed når man rejser ud.

Håber du får en rigtig god tur.
London er også bare lige mig.
mvh Vibse

Accepteret svar
Fra : thorkil1

Modtaget 50 point
Dato : 22-08-05 17:20
Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 22-08-05 17:36

Det billigste og det nemmeste er at tag "Bed & Breakfast" da det fleste B&B er i nærheden af hinanden få mand det bedste og billiste steder der,det er ikke hensigtmæssig at bestil fra DK. Det nemmeste at for en London taxi, de vide hvor alle B&B er!

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 22-08-05 17:39

Det absolute nemmeste og sikker noget af det billigest er charter med navngivet hotel!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-08-05 21:24

Giver Coliniiii ret. Du får helt klart en mere attraktiv pris, hvis du venter med at booke indtil du befinder dig i London..

Earl's Court er et glimrende sted, hvis man ønsker at bo billigt, og samtidig være tæt på alting uden at bo lige midt i 'Ragnarok'..

Fordelen ved Earls Court er, at tempoet er knap så hektisk som inde ved Picadilly, og Victoria Station, som mange vælger pga af beliggenheden..

Med undergrunden er du i kernen af London på ca 5 min..

Vil du helst bestille hjemmefra, så kan du i linket her finde de fleste af Englands Bed & Breakfast..Klik på London øverst i menuen til venstre - og klik derefter på den del af London, hvor du ønsker at bo..

http://www.bedandbreakfasts-uk.co.uk/eastangliaframe.htm

God tur

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-05 21:44

Ved Kings Cross, ligger der et lille hotel - Comfort Inn - det brugte vi igennem DTF, men du kan måske gøre det billigere ved selv at bestille direkte

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-05 18:31

http://www.londontown.com/hotels/ fandt også lige denne hjemmeside

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 11-06-06 09:59

Tak for svaret thorkil1.