/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang fra Opel Reklame
Fra : chrelledude
Vist : 1620 gange
40 point
Dato : 22-08-05 15:30

Ville lige høre om sangen fra den nye Opel reklame hvor der bliver sunget:
- '' and off to slumberland... again ''.

Kan findes nogen steder?

Ved fra en kilde at musikken er fra Brahms. Nogen der har idéer?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-08-05 15:35

Det kunne jo være Brahms Lullabye!

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 50 point
Dato : 22-08-05 15:37
Kommentar
Fra : chrelledude

Dato : 22-08-05 15:38

Ja hurra.. tak for det :)
Mangler jo ligesom sangen også.. har hørt rygter om Steven Tyler, men kunne være perfekt hvis den lå et eller andet sted på nettet.

Godkendelse af svar
Fra : chrelledude

Dato : 22-08-05 15:40

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : chrelledude

Dato : 22-08-05 15:40

Søger egentlig ikke melodien, den er simpel nok.. mere sangen..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-08-05 15:41

Når du nu kender Komponist og titel kan du vel lave en Googlesøgning så finder du den nok et eller andet sted.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-08-05 15:42

Teksten står da på det link jeg gav dig

Kommentar
Fra : chrelledude

Dato : 22-08-05 15:45

Du er ikke helt med? Jeg søger ikke 2 dele, men derimod en helhed.. enten reklamen eller sangen.. hvor kedeligt er det ikke at sidde og synge lortet selv? :)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-05 15:47
Kommentar
Fra : chrelledude

Dato : 22-08-05 15:49

Det gør stadig ikke søgningen lettere for mig.. har prøvet en del, hvis ikke alt..

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-08-05 18:00

En anden gang, hvis man virkelig gerne vil have svaret, så vent mere end 10 minutter med at lukke spørgsmålet.!!!!!!!