/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Dyrlæge
Fra : Olemanu6666
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 22-08-05 13:30

Hej

Søger en god dyrlæge til min hund i Randers. Nogle forslag???. Evt. nogle som man overhovedet ikke skal benytte?

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 22-08-05 13:36

prøv at logge dig ind på www.dyregalleriet.dk.Der er hunde - ejere fra hele danmark,der kan du stille de samme spørgsmål i forummet,måske bedre muligheder derinde,der er også noget om udstillinger,markede(salg/køb af nyt og brugt)+ du kan få venner derinde.
eskild

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 22-08-05 13:37

ups Der skulle ikke have været med til adressen.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-08-05 14:16

Æhh?? du vil finde en dyrlæge, som du ikke skal benytte???? Er det mig, der læser helt galt???

Vaxen

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 22-08-05 14:20

Hey

Nej... Er der nogle som overhovedet ikke kan anbefales???

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-08-05 14:25

hehe.... Selvfølgelig!!! Undskyld, det var bare mig

Vaxen

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 22-08-05 15:23

Ham her er ikke at anbefale http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-05 15:37

Olemanu6666

Er der ikke en af dine "naboer", som også har behov for at bruge en dyrlæge, som han hun kan anbefale.

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 22-08-05 15:39

Så havde det ikke været nødvendigt at spørge her ans...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-05 15:43

Sorry, jeg fjerner fluebenet.

Men her, hvor jeg bor er der flere der har "dyr" og vi taler også om dyrlæger.

Kommentar
Fra : Juelsgaard

Dato : 03-10-05 15:42

Langt de fleste hundefolk som jeg kender i Randers kører til Viborg med deres hunde. John Dee i Viborg er uddannet fagdyrlæge og er rigtig god. Hans assistent (eller medejer) er bl.a. godkendt til at foretage øjenlysninger og hun er også meget erfaren.