/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Bålstativ??
Fra : Trotskij
Vist : 2151 gange
100 point
Dato : 22-08-05 12:14

Hej
Er der nogen der har nogle gode tegninger og/eller en god beskrivelse af, hvordan man selv kan konstruere et bålstativ i jern?

Det må gerne være et stativ der skal svejses sammen m.v., så det er altså ikke for at få en nem løsning, men for at høre om nogen har en mere detaljeret plan over en god konstruktion, ting man skal huske, længde, dimensioner o.lign.

Håber nogen kan hjælpe, da jeg ikke kan finde sådanne konstruktionstegninger eller beskrivelser på nettet.

Mvh
Pia

Kommentar
Fra : Hillary

Dato : 23-08-05 09:35

Hej..
Prøv at søge efter jernbuk på nettet.

Hillary

Kommentar
Fra : Trotskij

Dato : 23-08-05 09:45

Øøøøh, tak for ideen, men jeg får altså bare en masse sider om Harry Potter og ungarske drager frem ved at søge på jernbuk....Er det et bestemt sted du har set noget interessant??

Pia

Kommentar
Fra : jensthybo

Dato : 30-08-05 11:01

Hej
Prøv at kigge på www.linaa.dk under friluftsliv, måske noget der kan give inspiration
/Jens

Annuller spørgsmålet
Fra : Trotskij

Dato : 26-06-06 12:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål