/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
Kan ikke slette debitor
Fra : ap33
Vist : 1926 gange
20 point
Dato : 15-10-02 23:40

Concorde C5
Ønsker at slette debitorer der ikke er aktive længere
Saldo er 0,00 og alle poster er udlignet

Concorde vil ikke slette, svarer, at der findes posteringer på debitor.

Men dem kan man jo ikke få til at forsvinde. Hvad kan jeg gøre ?

Med venlig hilsen
Henning Andersen

Accepteret svar
Fra : terkildsen

Modtaget 20 point
Dato : 16-10-02 10:43

Hej Henning.

Jeg tror du forsøger at slette debitorer det forskerte sted.
Prøv under debitor, periodisk, oprydning, debitor.
Det virker hos mig , C5 1.60.
Det skulle være et svar, men det kan jeg ikke få lov til, at vælge

Venlig hilsen

Johnny

Kommentar
Fra : ap33

Dato : 16-10-02 19:16

Tak for det hurtige svar, Johnny.

Jeg klikkede noget mere rundt i "oprydning" og fandt nogle bokse at sætte flueben i.
Det var flueben ved "slet arkiverede ordrer" der gjorde udslaget.
Så slap jeg af med ca 600 debitorer.

Tilbage er ca 20 med fejlmeddelelser. Henvisninger til fakturaer der aldrig er skrevet ud og posteringer der ikke findes i systemet. (spøgelsesposteringer)

Med venlig hilsen
Henning Andersen

Godkendelse af svar
Fra : ap33

Dato : 16-10-02 19:18

Tak for svaret terkildsen.

Hilsen
Henning Andersen

Kommentar
Fra : bendy

Dato : 31-12-02 11:51

Man kan også i debitor kartoteket sætte debitor som en engangs-kunde (normalt side 2), derefter skal man gå til DEBITOR/PERIODISK/OPRYDNING/DEBITORER her kan du afgrænse hvem der skal slettes.

Hilsen Kirsten