/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
DVD-dekoder
Fra : Emmapigen
Vist : 852 gange
50 point
Dato : 21-08-05 20:53

Hej,

Når jeg sætter min DVD i computeren får jeg følgende meddelelse: "Windows Media Player kan ikke afspille denne dvd, fordi der ikke er installeret en kompatibel dvd-dekoder på computeren."

Det undrer mig lidt, for jeg har før set DVD'er uden problemer. Kan det have noget at gøre med at jeg har opdateret min Windows Media Player? (Jeg kan selvfølgelig vælge at downloade, men det koster penge).........

På forhånd tak!!

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 60 point
Dato : 21-08-05 20:56

Indstaller Pover DVD, eller Win DVD

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 21-08-05 21:28

Havde samme problem, installerede programmet kazaa lite og så kørte det bare

Aner ikke om det er et lovligt program- og er egentlig os' lidt ligeglad...

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 21-08-05 21:33

Kazaa er et program til shering af ulovlige filer.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 21-08-05 21:35

hmhm.

det er det sgi da os'

Hva var det så det hed??

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 21-08-05 21:37

Men der er da et program der kan gøre det, da min mediaplayer kører fint nu,

Jeg gad heller ikke installere andre dvd afspillere, da jeg syntes det var lidt lamt at ha en hel hær af afspillere, når en burde kunne gøre det.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 21-08-05 23:21

hvornår finder i ud af at det forgår i reg databasen ?

kig nu godt på dette
http://www.winguides.com/registry/display.php/717/

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 22-08-05 08:16

det program afspiller næsten alle formater xvid divx mpeg3 mpeg4 osv osv
og så er det gratis http://www.videolan.org/

Granslam

Godkendelse af svar
Fra : Emmapigen

Dato : 23-08-05 09:50

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 23-08-05 09:56

Selv tak.

Kommentar
Fra : dah3

Dato : 22-10-05 10:46

Er computer idiot, har samme problem.... MEN jeg fatter ikke Jeres forklaringer, vil nogen være søde og forklare mig det fra bunden????