/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Hvem har gode erfaringer med betalings n~
Fra : zonker
Vist : 1086 gange
200 point
Dato : 15-10-02 21:45

Har du nogen erfaring med betalings newsserver ??

gerne gode og dårlige, hvad kan anbefales, betalingsbetingelser m.m. ønskes.

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 16-10-02 06:30

Prøv http://www.uncensorednews.com.

Det koster USD 9,95 pr. måned og efter 12 måneders abonnement sætter de prisen ned med en dollar. Man betaler med kreditkort via Ibill.

De har ca. 45.000 nyhedsgrupper og der er masser af danske grupper. De har en
"special afdeling" de kalder media hvor der er masser er binært.

Det kører upåklagligt.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-10-02 10:22

BBA læs lige det jeg spørger om inden du svarer ??

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-10-02 10:23

wacher hvad med den daglige trafik ??

Hvilke grupper har de, kan man søge på dem ??

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 16-10-02 11:50

Daglig trafik er begrænset til 250 MB. Vil du have 1 GB koster det USD 34,95 og fri trafik er USD 100.

Du kan se deres grupper her:

http://www.uncensored-news.com/files/groups.txt

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-10-02 16:48

hmm, de har ikke den gruppe jeg søger og har fundet en som har 1.5 GB i døgnet for 10 $ om måneden, så det lyder ret dyrt.... ??

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 16-10-02 17:53

Ja det lyder som du har fundet et god pris hvis de har den gruppe du søger. Hvis de andre ikke har den så kunne man måske skrive til uncensored-news.com og bede dem om at tage den gruppe med du søger. De skriver på deres hjemmeside at de har "47,000 ACTIVE plus another 40,000 non active news groups". Den gruppe du søger må jo så ligge i deres non active news groups og siden at de skriver at de har ikke aktive grupper kunne jo tyde på at de var villige til at aktivere dem ved henvendelse herom.

Kommentar
Fra : DaVinci

Dato : 04-12-02 14:58

Den klart bedste udbyder ligenu er http://www.usenetserver.com/

De tilbyder 6 connections, 2 mere end TDC
Unlimited Download for 15$ / month pay by VISA
2 Mbit max transfer rate

og så holder de ingen logs af hvad du downloader/uploader. + de fjerner alle X-headers, så du er næsten umulig at finde frem til.

Jeg kan se ud søger en bestemt gruppe, ikke noget problem, send dem en email og max 72 times senere er gruppen med, de tillader dig også at oprette grupper, dog under de samme regler som bruges på useNet

DaVinci

Kommentar
Fra : DaVinci

Dato : 04-12-02 14:58

Den klart bedste udbyder ligenu er http://www.usenetserver.com/

De tilbyder 6 connections, 2 mere end TDC
Unlimited Download for 15$ / month pay by VISA
2 Mbit max transfer rate

og så holder de ingen logs af hvad du downloader/uploader. + de fjerner alle X-headers, så du er næsten umulig at finde frem til.

Jeg kan se ud søger en bestemt gruppe, ikke noget problem, send dem en email og max 72 times senere er gruppen med, de tillader dig også at oprette grupper, dog under de samme regler som bruges på useNet

DaVinci

Kommentar
Fra : jesper0812

Dato : 18-02-04 17:18

Hvad med ultrafeed (1.8 Terrabyte uploads pr. dag) koster 18 us$ pr. md for fri download ,
eller Astraweb 10 us$ for 25 GB.

Jesper

Kommentar
Fra : DaVinci

Dato : 19-02-04 08:17

Heh kig på datoen. denne tråd er over 1 år gammle.

men ok da, http://www.usenetserver.com koster nu 13 dollars / mdr. Der er fri up og download, med max speed på 2 megabit. Og de fjerner stadig Xheaders, så du er faktisk usynlig, når du poster.

Måske denne tråd skal lukkes..

DaVinci

Kommentar
Fra : piglet

Dato : 09-06-04 23:34

Den absolut bedste i øjeblikket, hvis vi snakker om en unlimited account er http://www.newshosting.com :)