/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sms via computer
Fra : oleho
Vist : 429 gange
50 point
Dato : 21-08-05 14:13

hvordan sender jeg sms til mobiltelefon ved hjælp af tastatur/pc?
modtager er hhv tilsluttet tdc og sonofon
har prøvet www.sendsms.dk, men det virker ikke
en let løsning søges
mvh
oleho

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 21-08-05 14:25

Hvis dy har en Nokia, kan du downloade PC Suite, og ved hjælp af et kabel mellem mobil og PC kan du sende sms

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 21-08-05 14:50

Og med andre mærker er der andre muligheder.

Hvilken telefon har du, og hvilke tilslutningsmuligheder mellem telefon og pc`?

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 60 point
Dato : 21-08-05 14:54

Her kan du sende SMS: http://m1.dk/sms_login.php

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 21-08-05 15:28

Hvis du har Telmore, kan du sende fra deres hjemmeside til normal sms takst, 20 ører. Har du TDC, kan du sende, så vidt jeg husker, 5 gratis sms defra om dagen. Ellers tror jeg ikke der er mange muligheder, som der var engang. Ok, der er nok mange man kan sende fra, men kan ikke være sikker på de når frem, da det kun er begrænsede net der sendes til fra de forskellige sider.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-08-05 15:52

Ovenstående mulighed med SMS via m1 er uden omkostninger og virker til såvel TDC- som Sonofonabonnenter.

Godkendelse af svar
Fra : oleho

Dato : 21-08-05 15:58

Tak for svaret Balcanard.
fungerer 100% let og ubesværet
mvh
oleho

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-08-05 16:06

Velbekomme