/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Norton lukker Internettet?
Fra : mrm86
Vist : 437 gange
120 point
Dato : 21-08-05 13:49

Jeg har problemer med at norton internet security lukker mit net ned, jeg bliver nødt til at deaktivere det for at komme på nettet..

Den prøver muligvis at beskytte mig for en virus, men den siger ikke hvad det er for en, og når man skanner computeren finder den ikke noget..

Nogle der ved hvad det kan være???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-08-05 13:51

Hvad kommer der af meddelelse når det sker?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 120 point
Dato : 21-08-05 17:52

Er det Norton 2005?
Hvis det er har jeg døjet på 2 maskiner og da har det været firewallen der har drillet. Den har jeg deaktiveret og har så brugt XPs egen firewall. Det er vel et spørgsmål om at gå ind og læse i Nortons hjælpefunktion om hvordan man får firewallen til at acceptere nettet. Jeg havde bare ikke lige tid.

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 21-08-05 22:05

Der kommer ingen meddelse, hvilket er meget underligt.. det er norton 2005

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-08-05 23:32

Det kunne være at du skulle prøve at lade en anden scanner kigge systemet igennem. Prøv denne her ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/drweb-cureit.exe

Når du har dobbeltklikket filen laver den en kort startupscan. Når den er færdig markerer du dine drev, og klikker på ikonet nede i højre hjørne. Lad den kurere, eller slette, det den finder.

Godkendelse af svar
Fra : mrm86

Dato : 22-08-05 21:06

Tak for svaret Fijala.

Jeg har fundet ud af det, jeg skulle deaktivere den personlige firewall i norton internet security...