/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
seriøs webhost
Fra : berthaprop
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 21-08-05 12:07

Er jeg den enste der har det sådan at når man betaler et beløb for at ens hjemmeside er online 24/7, så skal den fandme også være det.

Elitehost har nu præsteret at i de sidste 3 uger at fungere 1 time i døgnet. Nu kan man da trods alt komme ind på siden men så er det blevet umuligt at komme igennem og uploade noget nyt. Hvad er det for noget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Er der ikke nogen steder hvor man kan sammenligner webhoteller så man kan finde den mest seriøse, istedet for et sted hvor det er en 15årig freak der ikke har det fjerneste begreb om service og seriøsitet som sidder og surfer porno AGhhhhh

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 21-08-05 12:15

jeg har i over 2 år haft Starthotel.dk,og jeg må sige det virker godt,det er meget meget sjældent, at det ikke fungerer.
Det er desuden billigt,7 kr. pr. måned.Kan på det kraftigste anbefale det Webhotel.
God Søndag
oz1eqp

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-05 12:19

Jeg vil anbefale Inet.dk - Bruges af mange firmaer p.g.a. oppetiden. Når en server går ned, er der automatisk genopstart, dette betyder at en server aldrig er nede mere end et par minutter før den er oppe igen. www.inet.dk

Kommentar
Fra : nyfigen

Dato : 21-08-05 12:39

jeg kender en, der er godt tilfreds med surftown

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-08-05 12:45

Såfremt det er et serisøt hotel du søger, også med god support, så er det www.wannafind.dk Det er dybt proff.

Selv bruger jeg www.surftown.dk og er ganske godt tilfreds med det. Oplever faktisk ikke nedetid.
Og de har lige nu tilbud på deres hotel: http://www.webhostpriser.dk/nyheder/250/

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 21-08-05 16:23

Jeg er også en glad bruger af surftown.dk

Kommentar
Fra : hiti

Dato : 20-09-05 18:05

Jeg kan varmt anbefale www.freepaq.dk