/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Easy Tab - til katte.
Fra : Sillepigen
Vist : 609 gange
100 point
Dato : 21-08-05 12:07

Hej kattefolk.

Vores lille kat er kommet en smule ti lskade, og skal derfor have pincillin i nogle uger. Men det er jo aldrig sjovt, og specielt ikke når man skal have dem stukket ned i halsen med en tang.

Vores dyrlæge havde 2 store "piller" som vi fik med hjem, der var udhulede, så man kunne lægge pencillinen derind og katten spiste dem uden problemer. Men hun har ikke flere, og spørgsmålet er nu, om de endnu kun er på forsøgsbasis, eller om de faktisk er kommet på markedet, og hvis, hvor kan de fås?
Jeg mener de hedder Easy Tab(s)

Men hvis nogen kender disse eller noget der minder om, så gi gerne lyd!

Mvh Kathrine..

Kommentar
Fra : 25

Dato : 21-08-05 12:18

Det må din dyrlæge kunne svare på, for i dag kan man ikke få noget som helst medicin uden om dyrlægen, ikke engang ormekur, som man før i tiden købte i håndkøb.

Med hensyn til piller så putter jeg dem i noget fisk til skovkatten, vi kan ikke putte noget som helst i ham. Somalikatten derimod er nem at putte piller i hun er flink til at tage det når hun skal.

d.V.S. det er næsten som da mine børn var små så knuste jeg pillerne og kom lidt smag på og så ind i munden, og så en tår at drikke.

Kommentar
Fra : Sillepigen

Dato : 21-08-05 12:44

Nej, jeg ved vi skal have fat i dyrlægen igen, men jeg ved jo også at vores egen dyrlæge ikke har det.
Men hvis andre kender produktet må det kunne fås hos andre dyrlæger, som jeg så vil prøve at kontakte.

Vi har forsøgt med hans yndlingsret, tun, men pilleresterne og en lille klat tun lå tilbage da han havde spist.

Men tak for rådet :)

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 110 point
Dato : 21-08-05 12:56

Søger man på Easy Tab med eller uden S får man en slanke pille. (som skulle være ganske god i øvrigt) Men det du dnakker om lyder som en tom kapsel, man fylder/hælder medicinen ned i.

Prøv og spørg på et døgn betjent apotek.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 10-09-05 15:37

zz ?

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 13-09-05 18:08

Tak for svaret taliskoko.