/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
rullelister
Fra : Keyvan2002
Vist : 628 gange
10 point
Dato : 15-10-02 19:33

Hvordan kan jeg lave rullelister i frontpage 2000?

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 15-10-02 20:21

Gå ind på følgende adresse og klik på scripts / jave og find rullemenu på en af knapperne. Der dukker så et script op som du kan bruge.
http://www.egenhjemmeside.dk/
mvh
Catbody

Accepteret svar
Fra : runebune

Modtaget 10 point
Dato : 22-10-02 22:22

Du kan bruge Frontpage's egen rulleliste template.
Den findes i insæt<formulare<rulleliste
hvorefter det i 'HTML' ser ca. således ud:

<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
<!--webbot bot="SaveResults" U-File="_private/form_results.csv" S-Format="TEXT/CSV" S-Label-Fields="TRUE" --><p>
<select size="1" name="D1"></select>
<input type="submit" value="Send" name="B1">
<input type="reset" value="Nulstil" name="B2"></p>
</form>

Hvis du ser det i 'normal' ser du en lille rulleliste der hvor du satte den ind.
Hvis du dobbel klikker på den kan du nu indtaste de værdier du skal have og andre nædnendige ting.

Godkendelse af svar
Fra : Keyvan2002

Dato : 23-10-02 01:07

Tak for svaret runebune.