/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ang. Tag Tråden Op.. Til hansen9..
Fra : natmaden
Vist : 462 gange
456 point
Dato : 20-08-05 23:07

http://www.kandu.dk/dk/tip/12112
Citat
Fra : hansen9
Dato : 20-08-05 22:30
Tip : "Tag tråden op....."

Er det bare mig der synes det er irriterende? Man sidder og følger en tråd i 3-4-5 dage. Et medlem har rejst et spørgsmål, og en masse flittige folk prøver at hjælpe. De stiller en masse modspørgsmål, og hvad får de bare ikke - svar? Hvis man stiller et spørgsmål, bør man så ikke følge det op? Jeg føler det meget irriterende, når jeg også er interesseret i svaret, at det så ikke kommer. Bare fordi spørgeren er den ENESTE der ikke læser sin tråd. Et godt råd: Hvis du stiller et spørgsmål på kandu.dk så følg det op, du får endda en mail hvergang der kommer en kommentar. Hvis du ikke svarer på spørgsmål fra dem der forsøger at hjælpe dig, kan du ikke forvente at blive taget seriøst en anden gang.

Jeg var nr.2 til at se dit tips. og da jeg er meget enig, fik du ***** 5 stjerner.

Da jeg havde trykket, og siden var opdateret, havde en anden også været der og givet 0 stjerner.
Så nogen syntes åbenbart, at det er rimeligt, at bare det virker for dem , så pis på resten.

Jeg 'gider' ikke at starte en debat om emnet, og deltager sikkert ikke selv i denne tråd.
men her er pladsen.

især for hansen9, da det var/er hansen9's tip http://www.kandu.dk/dk/tip/12112
jeg ville belønne med nogen gode inflationsfaste kandupoint

Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 20-08-05 23:11

ja nemlig ja, måske glemme folk deres egne spørgmål...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-08-05 23:12

Natmaden -> Hansen9's tip fik totalt 4 * - D.v.s. at 1 bruger har givet 0 * og 4 brugere har givet 5 *. Hansen9 har fået ca. 40 point for sit udmærkede tip. (Jeg gav også 5 *). Hilsen Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-05 23:22

hansen9 ..ja; selv natmaden (..min kommende han-Kampfisk [Blå variant ; F1] ..og partner med ditto blå F1 hun ans !)

..skal ha' respekt !!! For et seriøst Tip ...Top

</&#8710;&#8710;&#8710;>

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 20-08-05 23:22

Det samme kan jeg sige, at jeg gjorde. Det er ligesom lidt i tråd med "ikke at lukke", som også er oppe engang imellem. Skal heller ikke gøre mig hellig - hvis man får et klart, brugbart svar, er det let at huske at afrunde. Til gengæld er det let at glemme at lukke, hvis der mangler det rigtige svar (den undskyldning gælder naturligvis ikke, når man bliver ved med at få modspørgsmål) - men derfor er det vel netop på sin plads med en lille opsang engang imellem......

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 20-08-05 23:32

Ja, jeg fik nøjagtigt 40 point for det tip - hvis det var et tip. Det er jeg egentlig også ligeglad med, jeg har ikke noget at bruge de point til, det er ikke derfor jeg er her. Jeg har 8.708 superpoint og hvad skal jeg så med dem? Jeg sad bare og fulgte et spørgsmål under "knallert" som jeg var meget interresseret i, og som det altid sker på kandu.dk væltede der svar ind. Men uden responce fra spørgeren ved man jo ikke hvilket der virkede - eller ikke virkede. Så faldt tanken mig ind, at det sker da alt for tit. Og karakteren for mit tip viser jo, at jeg ikke er alene med den opfattelse.

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 466 point
Dato : 20-08-05 23:41

Vi lever i en Zappe-alder!

Mange giver sig ikke tid til at sætte sig ordentlig ind i tingene...

Og man er s.. da ligeglad med, hvad andre tænker og føler - bare man kan få lov til at bestemme selv, og hytte sit eget skind...

Pyh, jeg er lige nødt til at få et godt grin.........

Hanne

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-08-05 23:52

Netop Hansen9, 4 giver maks. og en giver min. og ingen er i mellem.
Jeg har det fint med point og stjerner. det skulle jo gerne fortælle om tipset, er noget man er, med eller i mod.
Men jeg sender dig da gerne en rød sodavand i stedet
At spotte en tråd der ikke bliver til noget, for mig tit når spørger giver den emnet "HJÆÆÆÆLP MIG STRAKS" satser 4-30 point.
Og skriver spørgsmålet på en linie eller 2, for derefter at lade en flok nørder (os) , spilde tid på hvad spørger egentlig vil.
Tro tit at spørger, fik sit svar, og derefter er arogant ligeglad med resten.

Som Lord AJ skriver. du fik 40*, det 4 er totalt egnige og en er modsat. det er vist 20% imod. det er uhyggeligt, men sådan er det vist også i den virkelige verden, uanset og det handler om cykling i kbh. eller at vaske hænder efter toiletbesøg, for derefter lave mad til 'vennerne'

</BUBLE-BUBLE-BLOP>

Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 20-08-05 23:53

Hej Natmaden
Jeg er en af dem, som du med urette er sur på.
Min PC - "der lød som en traktor" - fik jeg e-n-d-e-l-i-g retur i dag, men har ikke nået at teste den endnu. Du får svar og tak senest mandag aften.

Men nu må jeg sove, en hård dag venter.
Godnat fra Innocent

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-05 23:54

Jeg sætter mig aldrig IND i tingene Camillasmoster

....jeg sætter mig .....UD over dem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-05 23:56

Der er ingen store hemligheder

Det handler bare om at passe godt på hinanden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-08-05 00:00

Natmaden> Enten misforstår jeg dig, eller også er jeg fuldstændig enig. Så det er nok det første

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-08-05 00:07

mente at mange folk er ligeglade , bare de for hvad de selv vil have !

Innocent, Du var slet ikke i min tanker, men tænker da på dig og din bærbare. håber at den virker.!

hansen9, jeg ville vel bare give lidt opbakning omkring dit tips, og sige at jeg er enig med dig.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-08-05 00:13

Molo

Du har ret!

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 21-08-05 00:14

Tak for svaret Camillasmoster.
Da hansen9 forhåbentlig fik de gode rygklap, han/hun fortjente, og ikke er til point.
Ja så syntes jeg at du har ret . så jeg zapper af her.

Hyg jer. og god week-end, til jer alle.
Natmaden.
PS. ja jeg er jo blevet ansat i Molo's akvarie som , men det er jo en anden sag !

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-08-05 00:15

Molo> billige point fra moster?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-08-05 00:17

Hansen9 er det de første 3 bogstaver antyder - en HAN!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-08-05 00:18

Hvad havde det svar egentlig at gøre med dit spørgsmål????? - citat AJ

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-08-05 00:29

Jamen, natmaden - jeg takker ærbødigst!

hansen9 - "Molo> billige point fra moster?" hvad mener du?

Midnatshilsen
Hanne

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-08-05 00:31

Ikke den slags point - scorepoint :--)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-08-05 00:41

1. Vi lever i en Zappe-alder!

2. Og man er s.. da ligeglad med, hvad andre tænker og føler - bare man kan få lov til at bestemme selv, og hytte sit eget skind...

3. Jeg har 8.708 superpoint og hvad skal jeg så med dem.
Alle 3 punkter gjorde mit valg.

Men sodavanden er da stadig til dig hansen9, og jeg kender da en del piger der hedder hansen..ville bare lige gadere mig

P.s. forvent nu ikke så meget af mig, molo tag så den håndmixer op af det akvarie....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-08-05 00:46

Okay, hansen9 - så fes den ind under kysen

Jamen, han er da en kær dreng, ikk'?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-08-05 00:48

Nu var det vist kun punkt 3 der kom fra MIG. Men det er helt fint, en hyggelig snak - det er hvad det handler om!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-05 00:51

natmaden, du er ikke kommet i det akvarie endnu, det er kun os andre det går ud over.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-08-05 00:53

Jamen en fra dig og to fra Camillasmoster

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-08-05 00:54

ØV, jeg kunne sgu godt have brugt 456 superpoint!!!!!
Nej, jeg kunne ej. Og ligesom jeg opfordrede til, at man følger sin tråd, skal vi så ikke bare holde disse smalltalk på 1 point? Så er der ikke noget at kæmpe om, så kan man sige sin mening eller tie stille

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-08-05 00:54

ok ans , så er det nok bare tømmermænd

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-08-05 00:55

Hvad koster det egentlig at komme i det akvarie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-05 00:58

Det ved molo, det er ham, der køber ind

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-08-05 01:02

Jeg vil have en Hansen9 fisk - koste hvad det vil

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-08-05 01:02

hansen9 - jeg deler da gerne.

natmaden - bare vent til Molo kommer med stavblenderen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-08-05 01:04

Ved du hvad, hansen9 - jeg laver et akvarie til mit dukkehus - så kan du være førerfisk i det!

OK?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-08-05 06:23

Ja, jeg er da, forløbig den eneste der fik point for at være en fisk. http://www.kandu.dk/dk/spg/72602 , min mage, ans måtte betale 4point.

Camillasmoster - tror mere at Molo er til voodo, ja jeg plejer ikke at få tømmermænd, og så af kaffe

Måske skulle molo navngive hele hans akvarie 'kandu' og så se at navngivet og 'tvangsgift' nogen flere kandu'er.
Ja og så vil vi ha' mad mindst 3 gange dagligt, og det skal være i stille vand...Nemlig...