/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
hvordan bytte bak vindu????
Fra : anonymm
Vist : 368 gange
100 point
Dato : 20-08-05 23:01

Hei,
lurer bare på om hvordan jeg bytter ut vinduen på siden av bilen?
det jeg har mest problem med å få ut er den håndtaket man tar vinduen ned med hvordan skal jeg få ut den?
takk på forhånd...

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 20-08-05 23:12

sidder der ikke en umbracoskrue på undersiden af den, ind mod beklædningen???

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 20-08-05 23:16

jeg har ikke sett den....
jeg prøvde bare å vri den rundt å trudde at det skule være jenger på den men det var det ikke det er sikkert en skrue som sitter der men hvordan tar jeg den ut ????

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-08-05 10:49

Der sidder muligvis en clips på indersiden der er klikket ned i et spor i akslen som håndtaget sidder på. Prøv at trykke ind på beklædningen og se med en lommelygte om der er noget der holder fast.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 21-08-05 15:19

Nu er det forskel på biler hvordan vinduet er festet. Hvad med og fortelle hvad slags bil det drejer sig om
alimak

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 21-08-05 17:57

bilen er opel ascona 2,0l i fra 1987.....
den hånndtaken som man dreier rundt for å ta ned vinduen sitter fast jeg kan ikke se noen slags skruer..
jeg får heller ikke tatt opp noe på den slik at jeg kan få skru ut noen skruer å få den opp.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 21-08-05 18:09

På den model er det en lille u-formet clips der er presset ned i en rille i akslen. Pres beklædningen ind og brug en lille flad skruetrækker til at presse den ud, men pas på den kan nemt springe væk og forblive væk

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 21-08-05 21:23

Skal prøve imorgen så si hvordan det gitt,
men takk til nå

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 28-08-05 22:15

Tak for svaret Fijala.