/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
suzski gsr 250r problemer !!!!
Fra : Henrik7500
Vist : 585 gange
100 point
Dato : 20-08-05 16:03

Hej jeg har lige købt en gsx 250r som jeg har et lille problem med..

Den starter fint og står og varmer op så køre jeg en tur på den og kommer tilbage. Efter 10 min starter jeg den igen men så vil den ikke tage gassen !!!!!

Er der en der ved hvad der kan være galt og hvad jeg kan gøre ved det

Mvh Henrik

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 20-08-05 16:35

Hvis ikke årstiden var forkert ville jeg gætte på vand i din tank / kaburator....
Men du kan jo forsøge at tilsætte noget kaburatursprit og se om det løser problemet.
Jeg er ikke 100% på at det virker men det er et forsøg værd
Det lyder kun som et brandstofproblem / kaburator.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 20-08-05 17:24

Ja det var også mit gæt men det passer ikke så godt at det kun er når den er varm det er galt ?????

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 20-08-05 21:46

skidt i din karburatorer , tændrør , luftfilter

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 100 point
Dato : 26-08-05 09:31

Hej, jeg har haft præcis den slags cykel, og du skal mærke efter om "trækket" først kommer omkring 15.500 omdrejninger.
Hvis den trækker jævnt hele vejen op til 17.500, så er der intet galt, men hvis den gør som ovenstående, så skal membranerne i dine karburatore skiftes.
Koster 950,- per styk!!!!!!!!
Koster det halve som uoriginal.
Jeg har i flere tilfælde ( dem jeg har set da jeg ville købe den jeg havde ) set at de kan ha problemer med gnisten.
Tændrørskablerne er ikke så gode, og de er gamle og slidte, da det er en gammel cykel.

Hvad angår dit problem, så er det nok vand/skidt i en af karburatorene eller begge, som de andre siger.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 26-08-05 09:34

ps, tændrør bør skiftes hvert forår.
Kontroler også elektrodeaftand på tændrørene.

Godkendelse af svar
Fra : Henrik7500

Dato : 07-12-05 21:38

Tak for svaret NoShyGuy.

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 26-10-06 23:05

jeg har en fin løsning til dig men den er lidt indviklet at forklare men du er velkommen til at ringe til mig på 24674611 så snakker vi om det

MVH HENRIK