/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Indstilling af ældre sat-modtager ?
Fra : bennymanden
Vist : 501 gange
100 point
Dato : 20-08-05 09:34

Kan jeg være så heldig, at nogen kender sådan en LUXOR analog sat-reciever ?
------------------------------------
Jeg har erhvervet sådan en i DBA til mit havehus - den hedder MAC V CS og på fjernbetjeningen står der SCN 611 - jeg har lige fået monteret en parabolskærm her til morgen, og det fungerer ellers fint, men jeg kan ikke finde ud af at indstille programmerne.
Jeg kan dog allerede se CNN og diverse tyske: Sat 1 - RTL - RTL II - ZDF - NDR - DSF - osv. - men jeg vil gerne kunne ændre rækkefølgen og søge efter flere
-------------------------------
Jeg har søgt efter en betjeningsvejledning på nettet, men kan ikke finde noget brugbart. Er der en som kender recieveren, eller har et godt link til hvor jeg kan få de oplysninger jeg skal bruge ?
mvh
<\\Benny (iøvrigt god week-end )

Accepteret svar
Fra : stig54

Modtaget 110 point
Dato : 20-08-05 09:56

Du kan se en på denne adresse: http://tradera.torget.se/auction/Satellit/aid_17002525
Måske kunne du tage kontakt og få en kopi eller hjælp

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 23-08-05 21:59

Tak for svaret stig54. Du skal have pointene Stig, da du var den eneste der forsøgte at hjælpe mig - tak for forsøget.
Jeg fandt pludselig (ved et tilfælde) ud af, at man kan skyde den nederste del af fjernbetjeningen væk, så der fremkommer 8 trykknapper mere
------------------------------------------
Herinde er den ene "Menu" og jeg fandt ved diverse forsøg ud af hvordan man ændrer modtagefrekvensen på hver enkelt kanalnummer, så nu har jeg fået indstillet og ændret på rækkefølgen, så det passer mig
------------------------------------
Jeg havde købt det hele i DBA og der fandtes ingen brugsvejledning, ejheller kunne den tidligere ejer hjælpe - men ved udholdenhed lykkedes det alligevel
tak for deltagelsen denne gang
hilsen
<\\Benny