/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
textilfarve Admiral vs. Dylon
Fra : gyngegrisen
Vist : 4659 gange
100 point
Dato : 15-10-02 18:22

Jeg har farvet en del ting med Dylon textilfarve, i min vaskemaskine, og syntes egentlig at det er ok.
Men er så faldet over Admiral Textilfarve.
Er der nogen der har nogen erfaring med det???

Mvh
Christina

Accepteret svar
Fra : rcn

Modtaget 100 point
Dato : 16-10-02 09:25

Ja, jeg har brugt den omtalte farve flere gange og med gode resultater. Dog har jeg aldrig kunnet få helt den samme dybde i farven, som stofprøven på pakken.
Farverne er vaskeægte og forholdsvis lysægte, dog ikke så meget at det kan bruges til møbelstoffer, uden at farven falmer i løbet af et år eller to.
Jeg finder produktet nemt at bruge - og ønskes tøjet en tone lysere halveres farvemængden blot.

Held og lykke med de fremtidige farvninger :)
Rikke

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-10-02 17:22

Jeg har farvet mange ting gennem tiden, med både dylon og admiralfarver. men
jeg syntes admiral er meget lettere at bruge da farven er opløst og man får
ikke farvestænk ud over det hele. Også syntes jeg at admiral farver er lidt
mere klare i farven end dylon.
Hilsen Benthe
"gyngegrisen" <gyngegrisen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:37Xq9.108473$Qk5.4799074@news010.worldonline.dk...
> Jeg har farvet en del ting med Dylon textilfarve, i min vaskemaskine, og
> syntes egentlig at det er ok.
> Men er så faldet over Admiral Textilfarve.
> Er der nogen der har nogen erfaring med det???
>
> Mvh
> Christina
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>