/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
efterlysning af dogo argentino hvalp
Fra : dogobaby
Vist : 553 gange
70 point
Dato : 20-08-05 01:33

jeg har en dogo argentino han på 2 år og nu leder jeg efter en tæve. men de er meget svære at finde??

håber virkelig der er nogen der kan hjælpe!

kh maria

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 01:38

Sannie har lige givet et tip om det! Håber hun kommer herind så hun kan få points for svaret
http://www.dogoargentino.dk/start.html

Kommentar
Fra : dogobaby

Dato : 20-08-05 01:40

der er jo ikke nogen til salg derinde?
ikke hvad jeg kunne se.. jeg kender godt siden.

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 20-08-05 01:49

tedd
Jeg har det helt fint med, at du får points.
For mig tæller det mest, at linket kom herind, og det sørgede du jo for!! ;) SUPER!

dogobaby
Her er der en masse links at vælge imellem! ;)

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22dogo+argentino%22&meta=cr%3DcountryDK
Held og lykke! ;)

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 20-08-05 01:51

dogobaby
Ellers prøv Dansk Kennelklub.
De har de officielle hvalpelister.

http://www.dansk-kennel-klub.dk/1

Kommentar
Fra : dogobaby

Dato : 20-08-05 01:52

jeg er faktisk ret ligeglad med points.. jeg vil bare gerne finde en hund. den hund.og jeg er allerede igang med at lede.men tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : dogobaby

Dato : 20-08-05 01:58

der er ikke nogen dogoer på dkk..

Accepteret svar
Fra : Sannie

Modtaget 80 point
Dato : 20-08-05 02:18

Jeg fandt da nedenstående links på DKK!

http://dansk-kennel-klub.cms123.com/0/459

http://www.123hjemmeside.dk/danskmolosserklub/1235104

http://www.dansk-kennel-klub.dk/files/pdf/Argentin.pdf

Prøv at tage kontakt til en kennel.
Måske kan de guide dig videre de rigtige steder

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 20-08-05 02:21

dogobaby 20-08-05 01:52

Nu er det jo dig, der skal give points - ikke modtage, så det er nok ikke så smart at være lige glad, hvis folk gerne vil ha´ points!

Godkendelse af svar
Fra : dogobaby

Dato : 20-08-05 02:24

Tak for svaret Sannie.

Kommentar
Fra : dogobaby

Dato : 20-08-05 02:25

men det skal jo være hvalpe til salg

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 20-08-05 02:35

dogobaby

Ja - men du er jo nødt til at starte et sted!
Og folk med racehunde, er ofte med i klubber og kredse - og ad dén vej går det som ringe i vandet, hvem der har hvalpe hvornår.

Så hvis du kontakter et par kenneler og spørger dig frem, begynder dine muligheder for at finde hvalpe til salg osse at brede sig som ringe i vandet.

Ingen kennelejer med respekt for DKK (og selvfølgelig medlem af samme) vil (ej heller må) reklamere med hvalpelister.
Stamtavler og papirer skal (så vidt jeg ved) gå dén vej, så hvis du ønsker at anskaffe en raceren hvalp med stamtavle, er du nødt til at gå dén vej.

Det er osse derfor, du ikke umiddelbart kan finde noget på nettet.

Så du må til den.
DKK har vist åben i almindelig kontortid - men de fleste kenneler har åbent hele ugen - og svarer gerne på spørgsmål - med mindre de lige er på udstilling.

Så bare klø på!
Det værste svar, du kan få, er ikke værre end
"Nej, desværre! Vi har ingen hvalpe i øjeblikket, men prøv hos Rasmus Jensen ...."

Og så er du i gang!

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 20-08-05 02:40

Citat
For yderligere information kontakt venligst racerepræsentant:

Peter Van Gils
Splidholmvej 10
Gylling
8300 Odder
Tlf.: + 45 86551365
Email: splidholm-hundepension@post.tele.dk

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 20-08-05 02:40

Citat
For yderligere information kontakt venligst racerepræsentant:

Peter Van Gils
Splidholmvej 10
Gylling
8300 Odder
Tlf.: + 45 86551365
Email: splidholm-hundepension@post.tele.dk