/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvilket navn lyder bedst til dating site
Fra : DenLillaFlodhest
Vist : 2274 gange
73 point
Dato : 19-08-05 15:35

Jeg skal vælge mellerm 2 navne jeg har på et dating site, da jeg kun må beholde det ene.

Det er en af disse to:

Amatørfotografen

Amatørfotograf

Er lidt i tvivl om hvilken en der er mest seriøs.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-05 15:38

Ingen af dem.
Jeg kan ikke se hvad en amatørfotograf har med dating at gøre.

Kommentar
Fra : DenLillaFlodhest

Dato : 19-08-05 15:43

Det er en site hvor man også laver andet end at finde en kæreste.
Der er mange der søger alt muligt andet. Jeg ser det mere som en slags Community end som et dating site.
Ok, man kan godt finde kærligheden derinde. men det er nu noget nemmere at finde den IRL.

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 19-08-05 15:43

Heller ikke jeg...

Men...Der må da være et navn som er mere interresant end de 2
Jeg ville ikke være spesialt interresseret i en profil med de navne... Syntes det virker lidt lusket..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-08-05 15:45

Jeg vil give Teil ret, men for at svare på dit spørgsmål har jeg følgende kommentarer.

"Amatørfotograf" får mig til at tænke på en eller anden halvpervers stodder der vil lokke pigerne til at smide tøjet foran kameraet, for derefter at have sex med dem.

"Amatørfotografen" er også lidt derhenad, men "lugter" af lidt mere seriøsitet - i form af, at det er en bestemt hobby. (gav det nogen mening?)

Accepteret svar
Fra : the1best

Modtaget 83 point
Dato : 19-08-05 15:49

GAB!!!!!!

Du stiller et spørgsmål og det skal du da ha svar på, min egen mening vil jeg undlade at komme med her.

Jeg forslår du vælger Amatørfotograf.

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 19-08-05 15:51

Toupia .... Jeg har lige den modsatte holdning

God weekend

The1best

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 15:52

hvis det er et id - så er begge lige gode/dårlige

Godkendelse af svar
Fra : DenLillaFlodhest

Dato : 19-08-05 15:55

Tak for svaret the1best.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-05 16:00

Hvad med - Flodhesten -

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-08-05 16:07

Amatørfotograf/Amatørfotografen er vel mere en titel end et navn.

Ville ikke selv falde for en profil med et navn som sexytina78.

Altså et mere reelt profilnavn, med en efterfølgende 'jeg er en Amatørfotograf....'
Så jeg er nok lidt som Toupie, bare modsat.
Amatørfotografen lyder som "det er kun mig, og kun mig".
(gav det så nogen mening?)

Jørgen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-08-05 16:10

wahw! Den Amatørfotograf er godt nok hurtig på udløseren