/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skrifttyper Word 97
Fra : IceCap
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 19-08-05 13:38

Hvor finder og installerer jeg flere skrifttyper til Word 97, original version? Nej, jeg kører ikke XP, men 98

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 14:43

du kan bruge mange skrifttyper - forstår vist ikke om du mener helt nye og nollge der kan findes på nettet eller om du mangler nogen af de originale på din pc.

Klik på Start, peg på Indstillinger, klik på Kontrolpanel, og dobbeltklik derefter på Skrifttyper, hvis du vil åbne Skrifttyper. Her kan du vælge de skrifttyper du ønsker der allerede ligger på din pc - efter genstart kan du bruge dem i word 97.

vil du hente skrifttyper på nettet skal du blot søge - for eks med google - og du kan så lægge dem ind i skrifttyper - de vil så efter genstart blive brugbare når du har valgt dem. Vær opmærksom på at vælger du skrifttyper kun du har kan modtager af for eks mails - pps - o.lign ikke se dem hvis de ikke selv har dem - altså mister du virkningen af effekten

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 14:44

nollge ???? ;-D - mente nogen !!!!

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 19-08-05 14:51
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 14:53

ja og jeg glemte at skrive søge på fonts

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-05 15:50

Husker jeg rigtigt, at der også ligger en del fonte på office 97 CD-rom

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 15:51

husker jeg ikke Eyvind

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 19-08-05 16:09

Dine skrifttyper skal være filnavne, der ender på .ttf (TrueTypeFont)

Dem du finder, lægger du i folderen c:\windows\fonts - og så har du installeret dem!

mvh berpox

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-05 16:10

Office standard:
97 CD-rom
Valupack
MSFONTS (det er ikke sikkert du har hentet det hele)

Office pro:
97 CD-rom
Valupack
MSFONTS (der er endnu flere)

Annuller spørgsmålet
Fra : IceCap

Dato : 01-03-06 18:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål