/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
EM 1992
Fra : gloy
Vist : 543 gange
40 point
Dato : 19-08-05 13:28

Jeg ville gerne høre om der er nogen der ved om det er muligt at skaffe Ekstra Bladets avisforsider efter Danmarks kampe ved EM '92...?

Det kunne være enormt cool at have sys jeg..

Ser frem til at få nogle svar....

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 50 point
Dato : 19-08-05 13:57

Jeg har dem - jeg har faktisk de komplette aviser.

Det gælder i øvrigt også 22. september 1983 (Dagen efter England - Danmark)

Fra EM 1984 (Favoritforsiden efter Danmark - Belgien: 2 sidet forside (!!) med både for og bag: "God morgen Danmark - og et stort, hjerteligt tillykke)

Dagene efter Danmark - Rusland 1985

Dagene mens vi var med i Mexico. I øvrigt med den mest svalende forside at dem alle, nemlig den norske avis "Verdens gang", som dagen efter Danmark - Uruguay ryddede forsiden til fordel for et kæmpe dannebrog, hvor nederste del af flaget havde indsat det norske flag, og forsiden lød (godt nok på norsk): "6-1 og pludselig er vi allesammen danskere).

Du kan fint få kopier, om ikke andet - men ved ikke, hvor godt det bliver.

Ellers prøv at henvende dig til de pågældende aviser - der kan du købe dem (ekstrabladet = 170 kr i original størrelse på glittet papir).

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=255525

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-08-05 14:51

erling_l
Nu kører fden indvendige film på nethinden .. ja det er virkelig en periode man aldrig glemmer !
Hva´med at scanne artiklerne .. og ligge dem ind på en hjemmeside .. hvis det ikke allerede er gjort ?
/PG

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 19-08-05 15:24

he - he , tja.. - det var vel muligt med lidt klippe, klistre - men tidligst når det regner igen ....

konen er i øvrigt løbende tosset over, at jeg troeligt slæber en fuld (rigtig fuld) flyttekasse med aviser med, hver gang vi flytter. men : Mit stereoanlæg og mine aviser - det er helligt, og det et mit

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-08-05 15:41

Ærgeligt at vejrudsigten ser så lovende ud for denne weekend .. men jeg vil næsten håbe, at det vil regne hvor du bor !
Go' weekend !
/PG

Kommentar
Fra : gloy

Dato : 19-08-05 16:16

erling_|

Tak for det... Jeg prøver at henvende mig til Ekstra Bladet og får dem bestilt her engang...

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 19-08-05 16:52

Kan jeg godt forstå - tror også, at det bliver flottere, hvis de skal op at hænge i rammer.

27. juni 1992

Kommentar
Fra : gloy

Dato : 19-08-05 17:28

Ja det er jeg også overbevist om.. Så må man hellere bruge lidt penge på det, og få det lavet ordentligt...

Godkendelse af svar
Fra : gloy

Dato : 02-09-05 14:49

Tak for svaret erling_l.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 02-09-05 15:20

Fik du det købt, og hvordan ser det ud???

Kommentar
Fra : gloy

Dato : 03-09-05 14:37

Nej jeg har faktisk ikke fået bestilt dem endnu.. Jeg er kun studerende, og jeg har ikke så mange penge lige for tiden, så jeg bliver nødt til at vente til der er råd.. Men jeg glæder mig meget til jeg får købt dem