/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Plankegulv douglas - alternativ leverand~
Fra : sybil3
Vist : 2854 gange
200 point
Dato : 19-08-05 12:53

Hej alle

Nogen har slået mig med et eller andet tungt, så det eneste rigtig gulv jeg kan se for mig (udover små fugle der synger og en lille rød fyr med horn og en stor regning) er et douglas plankegulv fra Dinesen... 30 eller helst 35 cm i breden...

http://www.dinesen-gulve.dk

Spørgsmålet, findes der andre der har så brede planker på "salgslisten"

Michael

Accepteret svar
Fra : thorkil1

Modtaget 210 point
Dato : 19-08-05 12:54

eksempelvis
www.jp-gulve.dk

Godkendelse af svar
Fra : sybil3

Dato : 16-11-05 22:24

Tak for svaret thorkil1, det var et godt bud.

:)

Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 17-11-05 09:33

Tak selv - og velkomme til Ny Horsens kommune - jeg flyttede til mindre by i det nordlige Ny Horsens kommune for 3 år siden med mine 3 børn. Og jeg kan også godt bruge google, og der er stadig ledige pladser på vejen mellem horsens og århus om morgenen . . .