/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Come on Eileen
Fra : upyoursmate
Vist : 256 gange
250 point
Dato : 19-08-05 10:57

Er der nogen der ved fra hvilket "nummer" det lille violin segment i introen til Come On Eileen (Dexy´s Midnight Runner) kommer fra. Jeg tænker IKKE på selve temaet i nummeret men solostykket før nummeret egenligt går igang. Det er måske ikke på alle versioner det er, men på nogen er det altså der! Jeg forestiller mig det er fra en gammel jig, reel eller vise.

Mvh. U.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 19-08-05 11:20

Husker sangen ret godt - men kan ikke lige komme på en violin. Har du evt. et brudstykke / mp3 - så vi kan høre det?

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 19-08-05 13:06

Desværre ikke.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-08-05 14:25

http://www.fotex.dk/musik og søg på "Come on Eileen", så kan du høre stykket der.!

Jeg aner det ikke.!! Èr det overhovedet samplet.?????

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 24-08-05 21:44

upyoursmate> Igen, er du overhovedet sikker på det er ikke er originalt i nummeret.??????? Altså ikke lånt andetsteds fra.!