/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvilken Cylinder + (krumtap)..???
Fra : Mr_Niko
Vist : 403 gange
50 point
Dato : 15-10-02 12:15

Hej...
HVilken cylinder synes jeg skulle vælge i mellem Cylinder Kit 70cc Malossi MHR Rep. eller Hebo 47,6mm Alu. Nicasil Cylinder...? og så tænkte jeg på hvor kan man købe 1 Malossi krumtap...?
Hilsen Nikolaj...

Kommentar
Fra : Japse

Dato : 15-10-02 23:10

På hvad, og hvad skal du bruge det til(optræk eller topfart).
Hilsen Japse.

Kommentar
Fra : Mr_Niko

Dato : 15-10-02 23:13

begge dele....

Kommentar
Fra : Mr_Niko

Dato : 15-10-02 23:15

Til Honda SFX....

Kommentar
Fra : Japse

Dato : 15-10-02 23:15

Hvad for en knallert er det ?
Japse.

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 50 point
Dato : 15-10-02 23:25

Jeg ville købe Polini's Kit 3 eller Evo'en, ved krumtappen ville jeg ikke ændre noget
før det er nødvendig med et lejeskift og så montere racing lejer plus Honda's egen
race krumtap, og så lige et gearsæt, 21mm karburator og udstødning der passer til
evt: Funky eller DaVinci.
Hilsen Japse.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-10-02 16:26

Du kan købe Malossi MHR rep. samt Malossi krumtap hos www.scooter-racing.dk

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522
"Mr_Niko" <Mr_Niko.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:cLRq9.108281$Qk5.4749894@news010.worldonline.dk...
> Hej...
> HVilken cylinder synes jeg skulle vælge i mellem Cylinder Kit 70cc
> Malossi MHR Rep. eller Hebo 47,6mm Alu. Nicasil Cylinder...? og så
> tænkte jeg på hvor kan man købe 1 Malossi krumtap...?
> Hilsen Nikolaj...
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>