/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Hvad kaldes det? og hvor finder jeg det?
Fra : mikesav
Vist : 829 gange
100 point
Dato : 18-08-05 22:00

Jeg skal have lavet nogle huller i et skab og mangler nogle dimser man sætter i huldet med krave for at skjule boringen.
Typisk er det skriveborde der har dem sidende til gennemgang af ledninger.
Måske kaldes det en kanal men jeg synes ikke jeg kan finde noget på nettet. er der en der kan hjælpe mig men at finde disse.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-05 22:15

dem der skjuler hullerne kan du blot spørge efter netop som du beskriver det - dippedutter - hvis du ved hvor du kan købe dem er det nok ikke noget problem - sidder og kigger på en af dem og aner da heller ikke hvad de hedder - men fik dem da købt i sin tid

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-08-05 22:18

Nu kom jeg i tanke om det, efter brainstorm med manden,,,det var faktisk ham der kom i tanke om det. jeg sagde: de der dækdimser...så kom det fra ham : Det hedder "DÆKPROPPER"

MVH MANGO

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 110 point
Dato : 18-08-05 22:24

hejsa.

de hedder kabelgennemføringer, og kan bla. ses og købes hos jysk møbelfabrik.. her er linket, og lidt nede på siden er de..

http://www.jyskmobelfabrik.dk/shop.php?kat=4

hygge Melander

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-08-05 22:28

De hedder gennemføringstyller,

http://www.teledan.dk/side413-parentId-1251-typesId-1.html

http://www.el-supply.dk/cgi-bin2/elsupp.cgi?view_records=1&VARE=TYLLE

i linkene kan du se forskellige udgaver, ved ikke om det lige er nogen af dem du søger.

mvh dova

Kommentar
Fra : mikesav

Dato : 18-08-05 23:06

Der må være en fejl på jysks hjemmeside idet varen der bestilles koster 115,20 men så er der en fragt på 1500,- gad vide hvordan de sender deres vare, men linket til jyskmøbelfabrik var lige det jeg hade brug for.
Så forløbig tak til Melander, men jeg ser lige hvad der ellers kommer af forslag.
Kim

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-05 23:09

Godkendelse af svar
Fra : mikesav

Dato : 20-08-05 22:53

Tak for svaret Melander. navnet gav mig linket og har lige fået svar på pris mm.