/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Linksys WAP 11 opsætning
Fra : rkl
Vist : 715 gange
84 point
Dato : 18-08-05 16:05

jeg har almindeligt ADSL hos TDC og har netop fået en linksys WAP access point. Jeg har ikke tidligere opsat trådløse netværk, så jeg har brug for lidt hjælp. Der følger desværre ikke manual med mit linksys, så jeg håber der er nogle kloge hoveder derude som kan hjælpe mig (helt fra bunden). Jeg vil naturligvis gerne have krypteret forbindelsen..

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 18-08-05 16:07

Jeg har set hos en ven at det er muligt at tilslutte en switch mellem linksys access point og modem. På den måde kan jeg slippe for at invistere i et trådløst netkort til min stationære...

Accepteret svar
Fra : peter.k

Modtaget 84 point
Dato : 23-08-05 22:01
Godkendelse af svar
Fra : rkl

Dato : 09-11-06 21:32

Tak for svaret peter.k.