/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sim-lock 3310
Fra : MathildeP
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 17-07-01 21:03

Jeg har købt en Nokia 3310 som jeg skal ha åbnet sim-locken på. Jeg har et datakabel til 3310, men kan ikke finde det rigtige program på internettet. Er der nogen der kan hjælpe med en adr??

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 110 point
Dato : 17-07-01 21:51

Hej disse virker fint til 3310. har selv prøvet

http://www.mobil-plus.dk/redirect.asp?Id=74
http://www.mobil-plus.dk/redirect.asp?Id=48

madmikk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-07-01 21:21

Du kan ikke låse telefonen op med et almindeligt datakabel, du skal bruge et
flasher-kabel. Har du kun den ene telefon ville jeg ikke råde dig til at
købe et kabel da det er meget dyrt, men i stedet få det gjort privat.

Ellers kan du finde software her: www.mobile.box.sk

Mvh.
Søren Larsen

Blå lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia og Ericsson telefoner (Bor i Odense og klarer det mens du
venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210

"MathildeP" <MathildeP.news@kandu.dk> wrote in message
news:3Y%47.1953$Qn.123794@news000.worldonline.dk...
> Jeg har købt en Nokia 3310 som jeg skal ha åbnet sim-locken på. Jeg har
> et datakabel til 3310, men kan ikke finde det rigtige program på
> internettet. Er der nogen der kan hjælpe med en adr??nge op umiddelbart?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : madmikk

Dato : 17-07-01 23:05

Jeg regnede da også med, damen har det rigtige kabel, når hun skriver sådan.

madmikk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-07-01 22:14

Du kan ikke låse din telefon op med et almindeligt datakabel. Du skal have
et flashkabel for at gøre det. Dette flashkabel koster dog fra ca. 400,- det
billigste sted i udlandet til 700,- det billigste sted i DK.

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk
Alle Nokia, samt de fleste Siemens, Ericsson og Panasonic. Ordnes mens du
venter. Kbh..
"MathildeP" <MathildeP.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:3Y%47.1953$Qn.123794@news000.worldonline.dk...
> Jeg har købt en Nokia 3310 som jeg skal ha åbnet sim-locken på. Jeg har
> et datakabel til 3310, men kan ikke finde det rigtige program på
> internettet. Er der nogen der kan hjælpe med en adr??nge op umiddelbart?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : MathildeP

Dato : 23-07-01 17:25

Hmm tak for hjælpen. Troede også at jeg havde det rigtige kabel!! Det havde jeg i hvert fald fået at vide... Pyt må ud og finde en med et kabel!!!

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 23-07-01 17:25

Hmm tak for hjælpen. Troede også at jeg havde det rigtige kabel!! Det havde jeg i hvert fald fået at vide... Pyt må ud og finde en med et kabel!!!