/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Selectbox folder sig ikke helt ud?
Fra : pallenoc
Vist : 487 gange
150 point
Dato : 18-08-05 14:26

Når jeg f.eks. vil gemme én af mine mails på min webmail, skal jeg vha en selectbox vælge hvilken mappe jeg skal gemme den i. Jeg kan bare ikke finde ud af hvordan jeg kan få selectboxen til at "folde sig helt ud", istedet for der kommer scrollbarer i siden. Jeg har bemærket at den folder sig helt ud på min PC på mit arbejde men ikke derhjemme, så jeg formoder det er i browseren jeg kan "justere" dette?!

På forhånd tak!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-08-05 18:37

Prøv at se under dine sikkerhedsindstillinger, det kan være, dine internet indstillinger står for højt.
Ellers kan det være du ikke kan modtage aktive X, men prøv at se dine sikkerhedsindstillinger efter.
Og slet alle Cookies.

Accepteret svar
Fra : norphf

Modtaget 150 point
Dato : 19-08-05 10:09

Det har noget at gør med hvilket Windows Thema du køre med. Du køre sikkert med Windows Classic thema, hvis du skifter til Windows XP thema, så folder den sig helt ud. :)

Godkendelse af svar
Fra : pallenoc

Dato : 19-08-05 10:12

MANGE Tak for svaret norphf. Det var lige præcis det som var galt