/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
mcsa uddandelse
Fra : granslam
Vist : 623 gange
500 point
Dato : 18-08-05 11:06

hej jeg overvejer at gå igang med at læse til microsoft certified systems administrator
(mcsa 2003 ) jeg har har bøger men det er sku tung læsning og har fundet et par kursus steder men det koster ca 60.000 kr og masere af penge har jeg ikke så er der nogen der har nogle gode ider til hvad jeg kan for at gøre det lidt nemmere evt: nogle bruger grupper/forum eller andre ider

håber i kan hjælpe for jeg vil meget gerne igang

Granslam

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 18-08-05 11:41
Kommentar
Fra : technet

Dato : 18-08-05 11:42

ja det kan jeg godt forstå at du vil , og jeg kan da godt give dig ret i at det er sg meget tung læsning
men har du prøvet at kontakte microsoft i usa og evt prøvet deres online Course ,
http://www.microsoft.com/learning/

måske kunne du være ligeså heldig som j..

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 18-08-05 12:16

Her er også en god side:
http://www.mcsebraindumps.com/

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 18-08-05 12:17

hej technet
ja jeg har været inde på http://www.microsoft.com/learning/ men er de gode og rimelig nemme at gå til ?? og ja alt er relativt men i forhold til bøgerne

hvad mener du med ligeså heldig som dig ??

Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 18-08-05 12:39

hej hansen9
det eneste link der virker lige nu er
http://www.mcseguide.com

men det kan jo være de er ramt af de berygtede ein 2000 virus men takker jeg prøver lige at se senere om de er oppe og køre igen

Granslam

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 500 point
Dato : 18-08-05 23:50

granslam :..> er lige kommet hjem fra en god aften sammen med gutterne.
jo det er faktisk nem og ligetil , men man skal kunne beherske det engelske ,
og hvis du er ligeså heldig som j.. så kommer du til usa og ind på MS område ( det er sg stort)
og kommer i skole hos dem , jeg har været der i ca 6 mdr og jeg må sige at vi ( konen og je.. ) tænker på på at flytte til us ( kan måske få job hos MS , næsten helt sikker på kontrakt ( bootie (my nickname)) .
og jeg var sg så heldig at alt blev betalt af MS og det var vist ikke småpenge. men jeg måtte ogå bevise at pengene ikke var spildt.
så derfor vil jeg håbe at det også kunne ske for andre og hvis du brænder for det , så gør det.
selvom det koster sved og tårer , for det er sg tungt læsning .

kind regards
technet

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 19-08-05 08:05

okey fedt jeg glæder mig på dine vejne
men hvad sagde du til dem for der har da virklig skulle gode talegaver til at overbevise dem eller hva

Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 22-08-05 13:19

hvaaa technet er du taget til usa ??

Granslam

Godkendelse af svar
Fra : granslam

Dato : 02-01-06 10:46

Tak for svaret technet.