/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
hjælp!!! hastesag i photoshop!!!!
Fra : RuneBadune
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 18-08-05 10:57

jeg arbejdede på et dokument og kom til at lukke uden at gemme (lort)... kan jeg få filen frem alligevel? jeg brugte lang tid på det, det er træls!

Accepteret svar
Fra : thorkil1

Modtaget 110 point
Dato : 18-08-05 11:05

desværre! ;-(
Det er væk. Husk at gemme undervejs - og også gemme i flere versioner, hvis det er et stort værk.
Du bliver jo oven i købet spurgt om du vil gemme, når du lukker ned ......

Thorkil

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 18-08-05 11:11

Det er selvfølgelig en ringe trøst, men jeg har selv prøvet det (og givetvis MANGE andre )

Gør det til en vane at trykke CTRL + S (mindst) hvert 10. minut.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 18-08-05 11:19

Ikke for at undervurdere din intelligens, men har du prøvet at gå ind under "file" og derefter under "recent (Openrecent)" ?

Det kan jo være...

Kommentar
Fra : RuneBadune

Dato : 18-08-05 11:38

sygate: ja selvfølgelig men det er kun for allerede gemte dokumenter...

ok ærgeligt... formiddagen arbejde er spildt.. men det kunne vel være værre

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 18-08-05 11:39

Ja det er ærgeligt....

Godkendelse af svar
Fra : RuneBadune

Dato : 18-08-05 12:02

Tak for svaret thorkil1.