/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mp3 og 3mobil
Fra : pbs92
Vist : 267 gange
40 point
Dato : 18-08-05 07:07

hvordan ligger man mp3 på sin 3 mobil har lige fået den og har prøvet bare at ligge det på men det virker ikke så kan i hælpe

Kommentar
Fra : ee

Dato : 18-08-05 07:37

du skal spørge på 3 G siden www.3g-forum.dk det er en forum med alt om 3 telefoner
det er jo også forskelligt fra telefon til telefon

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-05 10:04

ee gar givet dig en god løsning som jeg også ville anbefale

ellers ring til kundeservice (gratis) - så får du hjælp der

ellers gå til
http://www.3.dk/templates/Search.aspx?id=203&quicksearchquery=downloade+mp3

vælg udfra hvilken telefon du har i første omgang - de små tricks kommer helt af sig selv