/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Betalingsdatabaser
Fra : viv
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 14-10-02 23:52

Er der nogen der har erfaring med betalingsdatabaser,og vil skrive lidt om det ?

Vh Vivian.

Kommentar
Fra : viv

Dato : 27-10-02 11:04

Ja,jeg er godt klar over betalingsmåder og nogle af databaserne,men jeg ville gerne om der var en der kunne fortælle lidt mere udførligt om,hvilke fordele der er ved betalingen - hvad giver det præcist adgang til og er der een bestemt der kan anbefales - udfra personlig erfaring ?

Er der nogen der har prøvet en gratis prøveperiode hos eks.Ancestry.com - hvordan var erfaringen ? Problemer?

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-11-02 16:36

Har du data på dine aner, fungere det på samme måde som på DDA.

Kommentar
Fra : viv

Dato : 04-11-02 10:08

OK SENTA - HAR DU PERSONLIG ERFARING OG HVAD ER DET NØJAGTIGT DET GIVER ADGANG TIL,SOM MAN IKKE KAN FÅ OPLYST ALLIGEVEL ANDETSTEDS ???

Kommentar
Fra : senta

Dato : 04-11-02 11:02

Det er et stort område og hvis du finder dine aner, koster det penge , alt i USA koster penge ,for at få oplysningerne og det er ikke altid den rigtige ane du får fat i , Det er ikke pengene værd.
Hvis jeg var dig ville jeg søge på de frie DATA baser der er,det giver også gode resultater, send en efterlysning på denne adresse.
Jeg har et par gode -mail adresser hvis det har interesse ?

http://www.danelink.com/locations/usane.html

Kommentar
Fra : senta

Dato : 04-11-02 11:06

Du får lige den her adresse
http://www.rootsweb.com/~nedougla/,

Kommentar
Fra : senta

Dato : 04-11-02 11:35

Skal jeg hjælpe med e-mail adresser i dag, skal du være hurtig, ??
jeg lukker ned nu og er ikke hjemme resten af dagen.

Kommentar
Fra : senta

Dato : 21-08-03 17:37

Har du fået svar på dit spørgsmål ?
Senta