/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows medieafspiller
Fra : ib2650
Vist : 523 gange
500 point
Dato : 17-08-05 19:12

haløjsa jeg har et problem min window mediaafspil. 10.0 dutter ikke
har prøvet at inst. lame filer uden virkning nogen hjælp herinde.,
hilsen ib.,

: All products
| Support
| Search
| microsoft.com guide

Online Crash Analysis | Corporate Error Reporting | Online Crash Analysis Worldwide
Browser security settings may impair site functionality

JavaScript and cookies must be enabled

Microsoft Online Crash Analysis uses JavaScript and cookies to display content correctly.

To upload your error report or check the status of a previously submitted error report, ensure that your browser security settings meet the following requirements:

JavaScript must be enabled.
Cookies must be enabled.

Error caused by LAME Project: No specific solution found

Problem Description

An analyst at Microsoft has investigated this problem and determined that an unknown error occurred in LAME MP3 codec. This software was created by LAME Project.

Problem Resolution

Microsoft has researched this problem with LAME Project, and they do not currently have a solution for the problem that you reported. Below is a list of recommendations to take that may help prevent the problem from recurring.

Contact LAME Project for support or product updates.
Additional Information

If this problem continues to occur with the latest product updates for LAME MP3 codec, we recommend you obtain assistance and troubleshooting information directly from LAME Project.

--------------------------------------------------------------------------------

Additional Help and Troubleshooting

To learn more about troubleshooting common errors, go to Microsoft Online Crash Analysis: Help, Support, and Tools.

--------------------------------------------------------------------------------

Microsoft is interested in your opinions about Windows Error Reporting so that we can continue to serve you better. Please take a few minutes to complete the following anonymous survey.

Take Survey

© 2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. Terms of use | Accessibility | Privacy Statement

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-08-05 19:22

Hmm? Windows mediaplayer 10 understøtter da både skrivning og læsning af mp3 filer! Tror ikke du behøver instllere lame!

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 17-08-05 19:24

jes det ved jeg men har stadig en fejl det micrisoft der sagde fejl evt. lame
ib

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 17-08-05 19:48

prøv at geninstallere det

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 17-08-05 19:57

dayw. det har jeg prøvet 3 gangen uden held., hva så

ib

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 17-08-05 21:02

hvad med at prøve at installere 9'eren

så kan du se om den virker

Kommentar
Fra : navnderikkeertaget

Dato : 17-08-05 22:28

Du er nok nød til at fortælle lidt om hvad du skal bruge den afspiller til. Personligt har jeg lagt den på is for længe siden, da jeg ikke synes den er ret god til hverken film eller MP3....

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 18-08-05 15:16

navderik.
hvad jeg bruger den til er flg. min hp. er lavet i frontpage som jo bruger medieafspill.
når den ikke dutter på min pc ja så sker det at det heller ikke dutter på hjemmesiden

nye muligheder

hilsen ib.

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 18-08-05 15:18

dayworker

kan ikkwe instalere 9,.0 når først du har haft 10. inde.,
men er der en tråd hvor jeg kan fjerne wm player total .,

hilsen ib,.

Kommentar
Fra : navnderikkeertaget

Dato : 18-08-05 17:47

hvis du skriver "mediaplayer" inde i hjælpefunktionen i FrontPage - står det tydeligt beskrevet hvordan og hvilke mulgheder du har. Og det er faktisk ikke nødvendigt at den virker hos dig - den kan sagtes køre inde på nettet alligevel....

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 18-08-05 18:27

navnderikertaget

har nu prøvet hvad du skrev uden held.,
og har efterset min filer på vebstedet de er der rette url., m.m. men afspilles ikke
så et eller andet er toral galt

hilsen ib navn taget

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 18-08-05 18:27

navnderikertaget

har nu prøvet hvad du skrev uden held.,
og har efterset min filer på vebstedet de er der rette url., m.m. men afspilles ikke
så et eller andet er toral galt

hilsen ib navn taget

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 18-08-05 18:29

ps har selvfølgelig også forsøgt genoprette aut. i frontpage

ib

Accepteret svar
Fra : aaron

Modtaget 500 point
Dato : 19-08-05 11:19

Her er en officielle metode til fjernelse af Windows Media Player 9/10:

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/faq.aspx#2_3

//aaron

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 19-08-05 12:12

aron

det er korrekt at siden viser hvordan mpplayer afinstaleres men men det virker sgi ik
den blir ved at rette til tidl. model det er ikke det jeg ønsker at fjer mediaplyer absolut

hilsen ib

Godkendelse af svar
Fra : ib2650

Dato : 21-08-05 10:08

Tak for svaret aaron.

jg har svaret på dit svar det ku ikke bruges jeg fandt fejlen det viste sig at jeg havde ace codecs installeret og disse lavede vrøvl i det hele.,
ib spørgsmålet kan jo lukkes
så why not you

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 21-08-05 23:21

Hej Ib.

Jeg takker for pointene, selv om jeg ikke rigtig kan forstå hvorfor du synes jeg skal have 500 point for et svar, der ikke løste problemet.

//aaron

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 22-08-05 10:03

aaron :
du må da indrømme atr du var tættest på,og da jeg ik ønsker at have åbne spørgsmål de fylder sgi for meget herinde derfor lukke ,kan jeg gøre nogen glade med lidt for meget point so what.
ib