/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Daggamle kyllinger søges nu
Fra : Dullermaren
Vist : 621 gange
100 point
Dato : 17-08-05 18:02

min orpington høne ruger nu på 24 døgn der kommer ingen kyllinger !!!
Er den mon nogen der har daggamle kyllinger i overskud ??????
Race under ordnet

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-08-05 18:07

Prøv at tage et af æggene gå i et mørkt rum og lys på det med en kraftig lampe, så kan du se om der er noget i æggene.

Nogen racer, og især de store, kan godt ligge noget længere end de ca 21 dage.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : vivi1959

Modtaget 100 point
Dato : 17-08-05 20:14

Hej Dullermaren.
Jeg svarer dig også lige her.
Sjælland: Triova, Herlufmagle 57642147
Jylland: ScanLayer, Viborg 86647188
Ellers prøv at ringe til diverse hønserier eller rugerier.
Mvh Vivi

Godkendelse af svar
Fra : Dullermaren

Dato : 19-08-05 19:54

Tak for svaret vivi1959.
Hvorfor kommer man dog ikke selv i tanke om det mest nærliggende ....
Min høne ligger nu med 12 dejlige kyllinger, som er hentet lidt syd for Holstebro,- lidt af en tur ,- men det hele værd