/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Slette fejl-mail på server.
Fra : boy150
Vist : 381 gange
60 point
Dato : 17-08-05 12:33

Jeg bruger Outlook Ekspress.
Jeg har forsøgt at sende en mail til en angiveligt ikke eksisterende adresse.
Fået følgende svar:
Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi en af modtagerne blev afvist af serveren. Den afviste e-mail-adresse var 'a.brasmussen@mail.tele.dk'. Emne '', Konto: 'POP3.mail.dk', Server: 'asmtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '550 Invalid recipient: <a.brasmussen@mail.tele.dk>', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC79

Denne meddelelse dukker op hver gang jeg klikker "Send/hent", hver gang jeg åbner og lukker Outlook, og inden jeg slukker for min maskine.

Spørgsmål: Hvordan fjerner jeg denne meddelelse?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-08-05 12:52

den ligger sansynligt i din "udbakke"
du skal bare slette den derfra

Kommentar
Fra : dimmerdk

Dato : 17-08-05 13:10

Hvis du har skrevet en email til den mailadresse som der står i fejl beskeden, så er bruger du den forkerte SMTP server i dine indstillinger i outlook, du SKAL bruge din egen internetudbyders SMTP (Mail sende server). Da det du ellers sender bliver betragtet som SPAM af den server du sender det til, hvis det ikke er til en modtager på netop den server.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-08-05 13:55

Ellers prøv lige at sende fra webmail
www.mail.dk
Har du ikke været på tdc webmail før, så skal du lige oprette en ny login

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-05 14:22

prøv at ringe til den gratis hotline - eller prøv her:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=70316

Kommentar
Fra : boy150

Dato : 17-08-05 21:46

Tak til dk - det virkede (hvor dum kan man være

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 23:17

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?