/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
PC-Nøglen
Fra : Fattig
Vist : 1275 gange
100 point
Dato : 16-08-05 20:53

Jeg har nu abboneret på PC-Nøglen i et års tid, (det er en samlemappe om alt vedr. PC der udsendes ca en gang pr.md. Der medfølger hver gang en cd.)

Nu er jeg imidlertid blevet noget skepsis på hvad det egentligt er for et produkt.
Jeg har nemlig brug for support i forhold til et CD disigns creator program, hvor der kommer en fejlmeddelelse når jeg skal printe der siger "OUT OF MEMORY".
Ifølge materialet kan man få support på tirsdage ml. 17 - 21, men når jeg ringer på nummeret får jeg en telefonsvarer der siger at de har fået ny og bedre support, og der henvises til en mail adresse der hedder: support.pc-noglen.dk. Denne adresse eksisterer tilsyneladende ikke, mine mail til den bliver ikke afsendt.
Er der en der kan oplyse om den konkrete fejlmeddelelse?
Er der nogen der har samme kedelige erfaringer med PC-Nøglen?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-08-05 21:29

du mener vel http://www.pcnoglen.dk
E-mailen hedder så nok support@pcnolgen.dk
det de har gjort er vel at spare en tirsdagsmedarbejder væk, og samtidig være fri for at høre på kundernes problemer.
med e-mail kan man jo svare når at man har tid.

Udgiver:
Bonniers ServiceCenter A/S
Strandboulevarden 122
DK-2100 København Ø
Tlf.: 3910 3000
Fax: 3910 3060
www.kundeservice.nu - Danmark

Prøv, en dag, at købe bladet PC-Planet, et godt blad som er på et sprog så alle kan følge med,
der følger en DVD med hvert blad, med masser af fulde programmer, og meget andet.
http://www.pc-planet.dk

Dit "OUT OF MEMORY". Kan være mange ting og det vil MÅSKE hjælpe,
hvis at du skriver lidt om din pc (komputermodel/styresytem og mængde af ram), og hvilken printer som du bruger.
"OUT OF MEMORY". kan vel oversættes til "Jeg kan altså ikke huske at det du vil have mig til"

Mvh. Jørgen

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 16-08-05 21:58

Out of memory kan også være printeren som ikke har hukommelse nok.
Sådan var det til med laserprintere men sker sjældent med blækprintere da de tager et trin ad gangen.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 17-08-05 11:38

Der bruges pænt meget hukommelse når der skal printes (alt afhængigt af hvad det er), du kan jo prøve at lukke alle programmer du ikke bruger ned, for at frigøre så meget ram så muligt. Ellers ville det nok hjælpe at fylde lidt mere ram ispanden ;)

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 18-08-05 09:18

Tak for svaret Eyvind.
Det er godt nok en ældre printer Lexmark 1100 jeg har forsøgt på, forsøgte med held på en anden pcér andet styresystem (vin98)og anden printer.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-08-05 14:09

hmm !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-08-05 19:37

Måske skulle du ha' kigget lidt nærmere på natmadens kommentar.