/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
knallert lakering og alarm
Fra : 120690
Vist : 783 gange
20 point
Dato : 16-08-05 17:56

hey.. der ude.

Ville bare lige høre om der var nogle der kendte et godt og billigt sted at få min knallert autolakret gerne "sort"

og lige en anden ting nogle der kender et sted hvor man kan købe en alarm til yamaha 4 gear for den køre jo ikke lige på så mange v.

Så bare et eller andet man kunne gemme et sted på knallerten og så aktivere den.
Gør ikke noget at den er på batterie.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-05 18:10

Du kan evt. selv spraye din knallert, sprayen kan købes hos lyddæmpercentralen. En knallertalarm kan købes hos www.thansen.dk den vi har, sidder på forhjulet i skivebremsen

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 18-08-05 09:19

En alarm på skivebremsen larmer ikke når den har fuået et enkelt slag med en økse eller lign! Den alarm de har er en Xena. Jeg har selv en. Den kan ikke hugges op med en økse. Det er førsøgt på min Yamaha TDR 125, så nu er skiven skæv.
Når det kun er en Yamaha 4g så kan du godt selv male den, hvis du kan finde ud af det.
husk at bruge grunder.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-08-05 09:35

Pas på folk med økser!!!