/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
vinduer/ruder
Fra : Melander
Vist : 522 gange
50 point
Dato : 14-10-02 20:54

Hejsan

Jeg står og skal bruge 3 stk glas, til en terrasse, men jeg synes ikke jeg kan finde noget, og gå til en glarmester, er simpelthen for dyrt.

De skal være min. 900 gange 1300 millimeter. og gerne 5 m/m tykt.

er der nogen der ved hvor hulen jeg kan få fingrene i sådan noget glas......

Kommentar
Fra : Jagd

Dato : 15-10-02 20:01

Har du bygget din terrasse, som jo nok bliver til en udestue?

Kommentar
Fra : Jagd

Dato : 15-10-02 20:01

Har du bygget din terrasse, som jo nok bliver til en udestue?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 15-10-02 20:06

Nej, den er stadig åben fra den ene side, det er for at skabe noget læ, på den her til vinter. De priser jeg har fundet på www.glaspriser.dk er for dyre, så meget vil jeg ikke ofre, jeg skal nemlig bruge 3 stk. af 90 X 130 cm og det skal de have 570,- plus moms for.

Og jeg aner ikke hvor jeg kan finde noget eller, jeg har kigget i guloggratis og den blå, men der var ingen stykker, der er store nok...

Kommentar
Fra : Jagd

Dato : 21-12-02 12:20

Enig i do. Der findes et firma der hedder Odense Nedbrydning, de bor på teglværksvej i Odense, hvis du er fra fyn.

mvh
Jørgen

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-12-02 13:48

hmmm gad vide hvorfor jeg ikke kan godkende det formodet svar, det står nemlig ikke accepter som svar over som over alle de andre???

Kommentar
Fra : Jagd

Dato : 23-12-02 13:29

Afvis de svar du IKKE vil godkende og prøv så igen

mvh
Jørgen

Accepteret svar
Fra : AZerikrc

Modtaget 50 point
Dato : 27-03-03 22:49

Det er ellers nemt at få kasserede/punkterede termoruder, med en hobbykniv kan du skille dem ad. og med et plant bord og en glasskære kan du skære glasset til i dimensioner du ønsker

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 28-03-03 12:19

Tak for svaret AZerikrc.