/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nybegynder til DAB-RADIO
Fra : Oldboston
Vist : 1187 gange
100 point
Dato : 16-08-05 14:05

Jeg har lyst til at investere omkring 1500 kr. i en DAB-radio, men jeg ved ikke meget i forvejen om dette fænomen. Er der nogen, der vil fortælle lidt om, hvilke produkter, der er bedst, hvilke krav man skal stille til teknikken, og måske skrive nogle af de bedste link om, hvad man kan bruge den til. Findes der en forbrugertest eller lign., hvor man har holdt forskellige DAB-radioer op mod hinanden? Ja, al den slags vil jeg være glad for at vide noget om. Jeg kan sagtens finde en masse links selv, så jeg søger hjælp fra nogen, der allerede har været gennem øvelsen og har noget erfaring. Jeg er mest interesseret i programmer med debat, information, oplysning og jazz. Tak til alle, der har lyst at svare.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-08-05 14:29

På siden her er der test af DAB-radioer

http://www.eaid.dk/dab.php

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-08-05 14:33

Tænk, Forbrugerrådet har også lavet en test, men der skal du betale for at se den

http://www.taenk.dk/test/alle/dabradioer/

Kommentar
Fra : chc81

Dato : 16-08-05 21:40

Hej Oldboston,

Det er Danmarks Radio der broadcaster DAB radio i DK. Du kan høre alle kanalerne på DR's hjemmeside.
http://www.dr.dk/dab/?venstre=true
Her er der også andre informationer. Men vigtigst af alt, kan du høre kanalerne inden du inversterer..

God investering..

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 16-08-05 21:54
Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 18-08-05 15:37

Foreløbig tak, til jer der har svaret.

Jeg vender tilbage om en uges tid m. h. t. points!

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 04-09-05 22:14

Tak for svaret ans.
         oSSE TAK TIL JEG ANDRE

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-09-05 22:25

Selv tak

Jeg ville ønske at designet på DAB-radioer blev ændret lidt. På nuværende tidspunkt er de, efter min mening, ikke så pæne.

Hilsen ans