/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express
Fra : Kristian69
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 16-08-05 06:43

Hejsa - jeg har lige købt en DELL-pc'er og savner at kunne gemme mit Outlook Express som det er nu, med adresseliste, mails og det hele, for at lægge over på den pc'er. Hvordan gør man det, hvis man da kan det, i det hele taget ?????
(Skulle have valgt et overførselsprogram, jeg ved det godt

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 16-08-05 07:41

Du går ind i Filer i menulinien, vælger eksporter, og så gemmer du kontakter og meddelelser som filer du kan importere på den nye maskine

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 16-08-05 07:50

Det jeg plejer at gøre er, at jeg kopierer min adressebog - og den mappe på computeren, hvor posten ligger - det er altsammen i documents and setting - Microsoft - identity. Det kan godt tage lidt tid at finde, men jeg har altså gjort det, og når jeg så f.eks. installerer en ny Windows, så har jeg filerne. Det virker da, for det meste!

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 16-08-05 08:27

Dine internetindstillinger i outlook gemmer du sådan: Klik på funktioner-konti-marker din postkonto-klik på eksporter, og bestem, hvor du vil gemme den. På den nye gør du på samme måde, men på importer, vis hvor filen er, og vupti har du alle dine gamle indstillinger til kontoen, ellers gør du som de andre skriver om wab og mails.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-08-05 11:28
Kommentar
Fra : Skywalker69

Dato : 16-08-05 11:34

Kan man så også brænde det ned og gemme det den vej ??

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 16-08-05 11:40

Det kan du.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-08-05 11:42

Det der kan gemmes et andet sted og importeres senere kan også gemmes på CD-rom/DVD

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 22-08-05 06:30

Har du fået løst problemet?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-08-05 09:40

Lidt feedback måske.

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 01-09-05 17:38

Sorry - ferie !!!!
Både og - jeg har fået mine 4 forsk. mailadresser ind via IMPORT-metoden. Men jeg savnede at kunne tage alle mails med mig og genetablere hele programmet som det er på den gamle pc'er.
Skal desuden lige kopiere adressekart. - prøver lidt og melder tilbage !

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 01-09-05 18:55

Bare brug det MS link jeg lagde så vil du kunne lagre det hele og overføre eller brænde.

Godkendelse af svar
Fra : Kristian69

Dato : 02-09-05 16:48

Tak for svaret BjarneD.