/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Rejefiskeren & diamanten
Fra : epidedymittis
Vist : 476 gange
72 point
Dato : 16-08-05 00:05

Rejefiskeren & diamanten

Kom nærmere børn så skal jeg fortælle jer om en spillelærerinde som tronede i en jættestue.
Det var et fint sted, som var anskaffet via svindel med EU's grydesvamp-midler.
En dag sagde hun til sig selv: "Jeg vil være verdens længst udstrakte spillelærerinde. Det bliver jeg næppe her i en sur jættestue. Her bliver jeg bare mere og mere gammel for hver dag der går. På den måde kan jeg spare sammen til engang at få en varmestue hvor jeg kan hygge-svømme i ro og fred. Og så er det på tide at jeg finder mig en papkasse, helst en minimal en. Så vil jeg hyggeskide hele natten af bar glæde."

Nu gik det hverken værre eller bedre, end at der samme nat var fest på oldfruens hul - alle byens giraffer var indbudt og alle skulle drikke og savle og blive rigtigt godt liderlige hvis I ved hvad jeg mener. Til oldfruen's fester plejede alle at tage tøjet af og rulle sig vildt i ædelsten. "Den fest må jeg med til!" tænkte spillelærerinden og fik straks fremstillet en uendelig stor karet af massiv buskort. Hun satte nu afsted gennem byen mod oldfruens hul, altimens hun prædikede højlydt mod alle hun passerede uden egentlig grund.

Se, nu bliver historien for alvor gusten, for i samme øjeblik blev vognen standset af en lille havfrue som sagde følgende ord: "Hjælp mig, kære spillelærerinde, jeg har her en diamant som ingen hidtil har kunnet pisse på - ja i sandhed, blandt alle diamanter er denne den sværeste i hele verden at bepisse." spillelærerinden sprang ud af kareten og gav sig straks til at turbo-bepisse denne temmeligt sindsforstyrrede diamant med en, kunne man sige, kolossal succes. "Jeg styrer hele verden, og også den pengeskab derovre," sagde hende og pegede. "Du har ret," sagde havfruen, "Men tag nu alligevel dette hundehus som en gave fra mig." "Behold det! Vejen til helvede er brolagt med hundehuse," sagde spillelærerinden. Nu skulle spillelærerinden til at levere historiens morale men fik i samme sekund en grisemave i hovedet og døde kort efter i ambulancen, der i stedet for at køre ham til hospitalet ved en procedurefejl kom til at køre til kirkegården på Amager, hvor der ikke fandtes personale der kunne yde kvalificeret hjælp.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-08-05 01:47

.. det var dog noget at et svært spørgsmål ! (?)
/PG

Accepteret svar
Fra : betonjens1

Modtaget 72 point
Dato : 16-08-05 05:30

Du må være syg

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-08-05 10:38

epidedymittis du har fået hallucinationer - du har vel ikke spist "svampe", - varer det meget længe endnu inden din kæreste er tilbage hos dig ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-05 10:56

sagde jeg ikke igår, humle men i små mængder??!! jeg håber du får det bedre inden kærligheden kommer hjem igen

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-08-05 12:10

Måske var det der resultatet af Nordsted´s humle og Bentjuuls svampe. - Men det er stadig en go historie!

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-08-05 22:19

Tak for svaret betonjens1.