/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Den satans kærlighed!
Fra : epidedymittis
Vist : 806 gange
67 point
Dato : 15-08-05 17:27

Hva skal man dog foretage sig, hvis man er forelsket i en kvinde, som ikke for tiden er hjemme? Jeg laver INTET andet end at sidde og kede mig! Jeg sidder bare og savner, og får ikke udrettet noget! Tiden går alt for hurtigt ¨når jeg er sammen med hende, og omvendt meget langsomt når jeg ikke er! Er der ikke nogen urter jeg kan æde, eller noget i den stil?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-05 17:34

Tja.... tiden til kærligheden kommer hjem, ville unægtelig gå noget hurtigere hvis du kunne finde på noget at lave. Urter kan jeg vist med sikkerhed sige ikke hjælper (humle måske, men kan ikke anbefales i større mængder i længere tid)

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-08-05 17:40

Humle er én god idé! Den må jeg prøve!

Kommentar
Fra : 888

Dato : 15-08-05 17:42

Synes du skal gå ud og købe en masse gaver til hende, så går tiden da med det

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 15-08-05 19:12

Hvad med at komme ud i naturen, og tag evt fiskestangen med til en sø eller kyst. Der kan jo også løbetrænes eller trænes på cyklen. Måske du skal sidde bare 30 minutter og tænke på om du ikke bare er lidt træls over for dig selv og din krop. Rigtig god fornøjelse.
Mvh. Nanahund.

Accepteret svar
Fra : Cookies

Modtaget 67 point
Dato : 15-08-05 19:12

Nyd at du har det som du har det.
Når alt kommer til alt er de dejlige kvinder ikke til at undvære, og jeg vil mene du først havde haft et problem,hvis du i stedet for at savne din kvinde havde drukket hjernen ud sammen med vennerne, uden tanke på hende overhovedet.

Dit savn beviser at du er forelsket. Enjoy..........og vis hende din kærlighed, når hun igen er hjemme hos dig.

Kommentar
Fra : kirsten_merrild

Dato : 15-08-05 19:25

Du kunne også læse "erotikkens tao" - "kvantespring" eller "den indre tantra"
De sidste to er skrevet af Jes Bertelsen, - den første husker jeg ikke forfattetnavnet på, men du kan sagtens finde den på biblioteket alligevel.
Venligst Kirsten

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-08-05 19:29

Tak for svaret Cookies.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-08-05 19:33

epidedymittis - så var du alene i biffen i lørdags ? Urter du kan æde for det, hm hm måske "svampe", men pas på at du ikke spiser de forkerte

Og så har du alle os på kandu, der blot sidder og venter på at kunne skrive til dig

Det er sgu godt nok længe siden at jeg har været i din situation - men hold da k... hvor var det en dejlig tid.

Så du må sætte din computer til at tælle ned til det store øjeblik hvor hun kommer hjem igen.

//bentjuul

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 15-08-05 20:09

...bare det var mig - suk

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-08-05 23:49

svampe, bentjuul, svampe! Det er der bedste jeg har hørt længe!

-Du kan vel nå det endnu!?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-08-05 23:53

Det er nu heller ikke altid kun lutter lagkage.. Det har i gamle nisser vel også selv erfaret?

Kommentar
Fra : mogib

Dato : 22-10-05 23:00

hvor er hun henne og hvornår kommer hun hjem igen?

det er skønt at være forelsket, men hvor er det anstrengende men skønt skønt deeejliigt
giv hende et ordentkigt kram når hun kommer tilbage og husk at sige hvor meget du har savnet hende
held og lykke ønsker jeg jer begge
kærlig hilsen mogib