/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Emnefeltet i formail
Fra : Mylleerh
Vist : 288 gange
40 point
Dato : 15-08-05 13:13

Jeg er ved at lave nogen formularer på et intranet hvor jeg under avanceret egenskaber (_subject) for formularen har navngivet formularen således at når jeg modtager en bestilling så vil dette navn fremkomme i emnefeltet på mailen.

Spørgsmålet er om man kan få én af værdierne/felterne fra formularen ind i emnefeltet så det bliver dynamisk alt efter hvad folk skriver i det felt ???

jeg skal lige sige at udover at feltet fra subject aut. skal i emnefeltet på formailen skal der være en predefineret tekst som f.eks tak for din tilmelding til "_subject" men hvordan gøres dette / skrives dette i html ???

og er der iøvrigt nogen der kan fortælle hvordan man tildeler mere end 20 point jeg er nemlig førstegangsbruger

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-08-05 13:18

Log på hver dag, og du får 20 point... meget åndssvagt system!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-08-05 13:31

Du kan også tilmelde dig som superbruger under "Din profil" næstøverst i menuen tv. og så får du tildelt 200 point ekstra du kan bruge.

//bentjuul

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-08-05 17:17

ja, meget åndssvagt! Man er ikke superbruger for pointenes skyld. En superbruger er vel en der hjælper til, og deltager meget i debatter osv. Der er mange, der er superbrugere, selvom de aldrig skriver et ord på kandu!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-08-05 18:26

Ja epidedymittis, men Mylleerh kan jo lige så godt ta' de point der kan bruges af. Så kan jeg fortælle dig at der er mange der ikke har tilmeldt sig som superbruger og hjælper alligevel og deltager rigt i "debatterne", og sådan skal det vel også være.

Superbrugerbegrebet er ligegyldig, men hvis man har flere spørgsmål er det rart at ha' de 200 point mere, lige når man er startet op på kandu, for ser du, superpoint kan du ikke bruge til noget som helst. Jo forresten, der er en enkelt her på kandu der måler sin dygtighed på superpoint

Ha' en god aften

//bentjuul

Kommentar
Fra : Mylleerh

Dato : 16-08-05 12:54

ok tak for svarene angående point nu må jeg så håbe at der er nogen der kan hjælpe mig med mit egentlige problem....

Annuller spørgsmålet
Fra : Mylleerh

Dato : 17-01-06 13:49

spg. annulleres da der ikke er kommet nogen svar