/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Browser viser "Denne computer"
Fra : rans
Vist : 449 gange
100 point
Dato : 14-08-05 21:16

Jeg skal trykke 2 gange før jeg kommer tilbage til forrige side.
Første gang jeg trykker skriver den rigtignok, den rigtige adressen i adressefeltet,men det ser ud som om den søger i "denne computer" i stedet for på internettet.(ikonet nede i statuslinien viser "denne computer"???)
Og siden forandre sig ikke eller bliver helt tom.
Jeg har fået dette problem for nyligt(er det en opsætning jeg har fået lavet rod i ??)
Jeg bruger xp pro.
Håber nogle kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 14-08-05 21:56

du kan have noget snavs på maskinen - prøv at hente hijackthis og send loggen ind hos og til enten www.spywarefri.dk eller www.arlet.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 21:58

ps.. før du gør det så gå ind i denne computer og højreklik på dine drev - eller kun c - og kør denlille scandisk " ret fejl i filsystemet automatisk" - genstart og se om det hjælper

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-05 15:37

hah - egentlig er forrige side jo den før den sidste - så det er ikke helt nemt at finde ud af hvad du mener

har du fundet en løsning ?????

Kommentar
Fra : rans

Dato : 15-08-05 19:41

Har prøvet scandisk: ingen ændring
Venter på svar fra spywarefri
Og jeg har ikke fundet en løsning
Hilsen Rans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-05 22:13

håber spywarefri er igang nu så da

Godkendelse af svar
Fra : rans

Dato : 17-08-05 00:03

Tak for svaret miritdk.
Det ser ud til at vejledningerne fra Spywarefri løser problemerne.
Jeg har da fået fjernet en masse "snavs" og alt virker ok igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-05 00:05

godt så er alle glade