/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Svensk oversættelse
Fra : upyoursmate
Vist : 313 gange
200 point
Dato : 14-08-05 21:00

Oversættelse af følgende, tak:

Ett, ett, kuken som ett spett uti Brittas fitta, kom får nititta.
två, två, kuken står på tå uti Brittas fitta, kom får ni titta.
tre, tre, kuken står på sne uti Brittas fitta, kom får nititta.
fyra, fyra, kuken slår en lyra uti Brittas fitta, kom får nititta.

fem, fem, kuken hittar hem uti Brittas fitta, kom får ni titta.
sex, sex, kuken käkar kex uti Brittas fitta, kom får ni titta.

sju, sju, kuken ropar "mu!" uti Brittas fitta, kom får nititta.
åtta, åtta, kuken på en potta uti Britas fitta, kom får nititta.

Meget morsom sang af en vis Björn Rosenström. Nogen der kender noget til ham?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-05 21:29

Det er for frækt til at jeg vil oversætte det.

Jeg kan slet ikke få de ord over mine læber.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-05 21:30

Men jeg er sikker på at der er en, der vil give et bud

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-05 21:54

http://www.rosenstrom.com/index.asp
Her er hans hjemmeside!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-05 22:02

ans -> Du kan jo skrive "bib" hver gang der kommer et frækt ord. Det er nok ikke dem upyours er i tvivl om.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 14-08-05 22:02

Ans - tak for oplysningen. Det kan jeg bruge til rigtig meget. .....

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 14-08-05 22:04

ans, du behøver jo heller ikke sige ordene, kun skrive dem

et,et. pikken står som et spid i Britas fisse, kom så må I kigge
to, to, pikken står på tå i Britas fisse, kom så må I kigge
tre, tre, pikke står stiv i Britas fisse, Kom så må I kigge
fire, fire, pikken slår en bue i Britas fisse, kom så må I kigge
fem, fem, pikken finder hjem i Britas fisse, kom så må I kigge
seks, seks pikken er en pokkers karl i britas fisse, kom så må I kigge
syv, syv, pikken råber "mu" i Britas fisse, kom så må I kigge
otte, otte pikken på potte i Britas fisse, kom så må I kigge.

Kender ikke sangeren af den meget "poetiske" tekst.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-05 22:05

Hva' ka' det så være han er i tvivl om?

upyoursmate

Hvilke ord er det du ikke forstår?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-05 22:06

Det sg ike for børn det her!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-05 22:06

Jeg vidste det, hvad gør man ikke for point

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 14-08-05 22:06

Tak for svaret dova. Tænkte nok det var dig der kom med svaret!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-05 22:07

Pas på Ans ikke melder dig Dova!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-05 22:12

upyoursmate

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-08-05 22:16

Selv tak

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-05 22:30

Ja dova kan det der mandesnak

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-05 23:01

Du må hellere melde hende ans! Hun er jo langt mere far out end Trine