/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
GIDER ikke åbne mail!
Fra : epidedymittis
Vist : 344 gange
6 point
Dato : 14-08-05 20:14

Kender i godt det, at man ikke GIDER at åbne sin email, fordi man skal pløje sig gennem 20000000000 mails fra kandu.dk, før man kommer til noget interessant?

- Det værste ved det hele er, at jo længere tid man venter, jo mere lort kommer der, og jo mindre gider man skrive "www.hotmail.com" i adresselinjen!?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 20:17

Næeh...?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-05 20:18

Du har virkelig et problem.
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-05 20:20

Du skal bare fjerne fluebenet fra de spørgsmål, som du deltager i.

Men så må du jo selv huske på de spørgsmål, som du er interesseret i og har deltaget i

Du har måske været med på en lurer hist og pist

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 16 point
Dato : 14-08-05 20:22

nix, du fjerne bare fluebenene så får du ingen mails.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 14-08-05 20:25

ja, men jeg GIDER ikke fjerne alle de flueben! Det tar ALT for lang tid!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-08-05 20:25

Lav en ny mail og tilslut den til Kandu. Sæt den ind i dit mailprogram og den vil komme i sin egen bunke (ikke en ny hotmail)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-08-05 20:27

Så slet dine mails

Kommentar
Fra : Lulleglad

Dato : 14-08-05 20:27

Jeg gør det at jeg sætter reklame mails osv ind under uønsket mails, på den måde kan man læse dem man gider, uden det berøre det man gider læse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 20:27

lad være med at abonnere på noget specielt - det hjælper betydeligt.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-08-05 20:29

PS og der kommer vel ikke mere "lort" end du har bestilt

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 14-08-05 20:33

Det er jo desværre ikke mig der styrer, hvem der skriver lort, og hvem der skriver FREMRAGENDE indlæg i de tråde jeg er indblandet i!

Jeg skriver jo forresten ALDRIG selv lort!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-08-05 20:33

Ps. Glæder du dig ikke til alle disse dejlige mails fra dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 20:33

og helt ærligt - ingen tvinger dig jo
SÅ... lad være med at åbne de mails - så er du den irritation mindre

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-08-05 20:35

Jeg gider ikke at åbne flere mails - fjerner lige fluebenet

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 14-08-05 20:43

man er da tvunget til at modtage mails fra sit eget spørgsmål!?

Eller hvordan fungerer det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 20:44

nej det er du ikke

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 14-08-05 20:46

nå,.. ÆV!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 20:47

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-08-05 20:48

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 14-08-05 20:53

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-08-05 20:56

Jo der kommer altid mails til dit spørgsmål hvis nogen skriver.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-05 21:21

Ja brugerne kan vedblive med at sende indlæg til dette spørgsmål og epidedymittis vil modtage dem.

Men mailadressen kan jo ændres.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-05 21:24

Og når timen nu er udløbet så vil du modtage 2 mails for hver en, der er sendt.
Hvis du så fjerner fluebenet til dette spørgsmål vil du kun modtage 1 mail for hver, der bliver sendt

Bare rolig, jeg køber ikke dette spørgsmål, skriver kun så længe det er gratis

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-05 22:29

Jeg købte nu dette (svar/spørgsmål)

epidedymittis du har da rigtigt givet bentjuul 6 i dag

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-08-05 12:16

ja, han har jo fortjent det!!