/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Driver til InnoVision Tiva tnt2 Tornado
Fra : Spejdermund
Vist : 433 gange
20 point
Dato : 17-07-01 20:07

Kan nogle hjælpe mig med en driver til ovenstående grafikkort. Driveren skal være til Windows 2000. Da InnoVisions hjemmeside er nede, kan jeg desværre ikke finde en.

Kommentar
Fra : Spejdermund

Dato : 17-07-01 20:22

Man kan komme ind på siden www.ivmm.com, men når man skal videre til www.inno3d.com så går det galt.

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 30 point
Dato : 17-07-01 20:32

den virker på min... ellers kan du give mig din mail adresse og jeg vil sende den til dig

send den evt på madmikk@hotmail.com

Madmikk

Kommentar
Fra : madmikk

Dato : 17-07-01 20:38

den er på vej..

Madmikk

Godkendelse af svar
Fra : Spejdermund

Dato : 17-07-01 21:04

Du er sgu en HELT )
Mange tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-07-01 20:36

"Spejdermund" <Spejdermund.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:G7%47.1395$oH6.128048@news010.worldonline.dk...
> Kan nogle hjælpe mig med en driver til ovenstående grafikkort. Driveren
> skal være til Windows 2000. Da InnoVisions hjemmeside er nede, kan jeg
> desværre ikke finde en.

Du kan bruge en standard Nvidia (som har lavet chippen på dit grafikkort)
detonater driver på deres hjemmeside.

http://www.nvidia.com

Mvh
Anders

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-07-01 20:43

"Spejdermund" <Spejdermund.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:G7%47.1395$oH6.128048@news010.worldonline.dk...
> Kan nogle hjælpe mig med en driver til ovenstående grafikkort. Driveren
> skal være til Windows 2000. Da InnoVisions hjemmeside er nede, kan jeg
> desværre ikke finde en.

http://www.nvidia.com/docs/lo/534/SUPP/12.41-W2K.exe